En sydenblomst eller flere til damene i dag:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Ja, ja, ja, ingenting å blogge om i dag egentlig.  Det er hårde tider.  Lite som skjer.  Ikke så mye å fortelle i grunnen.  Så hva i herrens navn skal jeg så blogge om i dag, hvis jeg i det hele tatt skal blogge om noe.  Det er dagens store spørsmål!  Men noe blir det, det har jeg jeg bestemt meg for.  Noe skal det blogges om i dag.  Men hva?  Hva i himmelens navn og i herrens navn skal jeg lire av meg i dette innlegget slik at det kan forsvares å kalle det et blogginnlegg, og et som folket vil klikke seg inn for å lese, altså noe som kan være interessant for andre å lese?  Jo, det blir blomster!  Rett og slett blomster.  De fleste som leser blogg generelt sett er jo kvinner, statistisk sett, og jeg regner med at de fleste som leser allansverden også er kvinner, og så er det kanskje en sjelden gang Bunny også da hvis jeg bruker bilde av et dyr som fremhevet bilde i innlegget, og så er det kanskje svigerfar og TG,  pluss et par, tre herrer til.  Men de fleste bloggleserne er nok kvinner, og da tenkte jeg et jeg ville dele bilder av blomster med dere kjære blogglesere, kjære damer.  Så svigerfar og TG og Bunny….dere kan finne på noe annet å gjøre i dag.  Dere vil neppe se og være vitne til hva som nå kommer videre i dette blogginnlegget….legg heller en kabal eller gå inn på dette tidligere blogginnlegget mitt og se om dere kanskje kan finne dere noe spennende der som dere kan kjøpe, hvis det er noe dere mangler.  Det er det neppe, dere har sikkert det dere trenger av det derre der, men dere kan jo ta en kikk om noe av det dere har kan oppgraderes:  https://allansverden.blogg.no/disse-10-tingene-trenger-et-ekte-mannfolk.html 

Så da er det sikkert bare damer igjen som nå leser det som kommer, bilder av blomster.  Damer liker jo blomster, og da jeg altså ikke hadde så mye annet å blogge om i dag, så blir det blomster, til damene.  Håper dere setter pris på blomstene:)  Hvis noen vil ha mer enn bare blomster, men vil se vakre bilder av bloggeren som ble kåret til “Årets mote/skjønnhetsblogger” i Gryxen Awards 2023, så kan dere klikke her.

Men så var det blomstene.  De kommer her, et skikkelig bildedryss av blomsterbilder, knipset da jeg var på ferie i Alanya i Tyrkia, sydenblomster med andre ord:)  Kos dere med de fine blomstene:)

Dg

 

 hjk

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Gjør et februar-kupp!  Supertilbud på den beste hårfjerneren på markedet!!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er den perfekte dingsen til den som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Kjenner du en slik latsabb, eller er du en latsabb selv, er det helt perfekt å gi latsabben, eller deg selv, en Neatsvor X600 Pro i februar-gave.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se Neatsvor X600 Pro in action. Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

8 kommentarer

Siste innlegg