Endelig kan også jeg spise ostepop:)

Reklame | Gymgrossisten, Lyko og Tannrevel

GASP//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Hurra!!!  Endelig kan også jeg spise ostepop!  Og det er jo fantastisk bra, for ostepop er jo så godt.  Men så er det dette med disse bloggerfingrene da.  Spiser man osteopop, blir bloggerfingrene veldig grisete av ostepopen.  Det problemet er vel vi alle som liker ostepop godt kjent med, at fingrene blir grisete, men problemet er spesielt ille for oss bloggere som liker å ha rene, pene fingre når disse skal gripe tak i en lekker kanape og et glass champagne, eller at fingrene skal fare over tastaturet på pc’en slik at blogginnlegg med sjelden god litterær kvalitet dukker opp på pc-skjermen.  Kan man da ha masse ostepop-griseri på fingrene?  Nei, det skulle vel tatt seg ut med ostepop-griseri på tastaturet til en o stor prominent toppblogger!  Dette er faktisk et ganske så alvorlig lite problem? Men finnes det en løsning slik at også en toppblogger kan spise ostepop?

Ja, heldigvis!  Vi kan spise ostepop med gaffel.  Problemet løst!  Ikke mer ostepop-griseri:)  Jeg kan spise ostepop og jeg kan blogge, om så samtidig!  Hverdagslykke!!!  Klikk her for å lese om mer hverdagslykke, og da hvordan man få bort stilken fra jordbærene uten å grise til bloggerfingrene.

Gaffel er en magisk oppfinnelse.  Jeg kan ikke si annet.  Hvordan vi kunne klare oss uten gaffel er for meg en gåte.  Faktisk ble ikke spisegafler vanlig i Norge før på 1700-tallet.  Man hadde vel høygafler og slikt før den tid, både noen og enhver ja, men de ble nok brukt til helt andre ting enn å spise ostepop med.  Man spiste faktisk stort sett med hendene i gamle dager, så dere som spiser ostepopen med fingrene hadde nok klart dere bra på 1700-tallet og enda tidligere.  Det var nok mer vanlig med kniv som spiseredskap i gamle dager, men de fornemme og litt høyt på strå hadde gjerne to kniver, en til å skjære maten med, og en til å løfte den fra tallerkenen til munnen.  Det var nok slik vi bloggere fikk i oss maten og ostepopen den gang for lenge siden.

På tide å ta seg litt mere ostepop, og samtidig lage utkast til nytt blogginnegg.  Tre ganger hurra for gaffelen!!!

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her hvis du er kommersiell aktør og interessert i et sponsorsamarbeid med allansverden:)

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

 

Braun//Remington//Kevin Murphy//Sebastian Professional

5 kommentarer
    1. Jepp, genialt med gaffel til ostepop, men det smaker ikke heeelt det samme, da. Når du først er i gang med hjelpemidler til ostepop, kan jeg tipse om at en trebolle kan være praktisk. Blir mindre “klirring” da. Evt. kan man tømme i seg ostepop via et stort glass 😀

      1. Tusen takk for flotte tips! Jeg likte spesielt det med stort glass, jeg er vant til å tømme i meg fra store glass, så jeg skal nok venne meg til ostepop i glass også, om ikke helt med en gang, så med litt tid så:)

        1. Supert! Tenkte kanskje at en superblogger som deg måtte ha tilgang til store glass på kjøkkenet sitt! 😉 Lykke til! 😀 (Regner med at det kommer en oppdatering i bloggen om hvordan det fungerte?)

          1. Fantastisk! Der gav du meg ide til nok et innlegg, og det er flott å få slike tips når jeg ikke hare så mye spennende å blogge om, ostepop i store glass kommer nok på bloggen en dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg