Er blogg.no klar for hva som måtte komme???

Reklame | Bubbleroom, Levis, Hickap, Gina Tricot og Røhnisch

Jeg må stille spørsmålet!  Er blogg.no klar for hva som måtte komme?  Det er jammen ikke sikkert!  Så langt derifra!!  Bloggeren Frodith har nemlig kommet med en fargerik catwalk-utfordring til oss andre bloggere på blogg.no, og det er å ta selfier av oss som selv i idet vi stiller opp som modell i fargerike klær, gjerne på catwalk, og kanskje rød løper mens man drikker et glass og champagne og spiser en kanape.  Og det er klart at det er en selvfølge at den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no må være med på slikt.

Og jeg blir altså med!  Jeg gjør meg klar for catwalk!!!  Jeg er spent på om blogg.no er klar for hva som måtte komme.  Det kan bli sterk kost.  Jeg synes det ble sterk kost da Bunny smelte til med fargerik catwalking, og det kan du lese mer om her.  Så er spørsmålet om blogg.no er klar for mer, og da fra den o store prominente?  Jeg håper det!

Jeg leser på bloggen til Frodith at reglene for Frodiths fargerike catwalk er som følger:

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det rosa, Dag 2 gul osv..

-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.

-Man legger ut bildet på egen blogg. (Ikke send de til meg)

-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

 

(fra https://frodith.blogg.no/frodiths-fargerike-catwalk-utfordring.html )

Jeg ser at vi i dag er kommet til dag 4, for de som har vært med fra starten.  Jeg ble først oppmerksom på utfordringen fra Frodith i går kveld.  Det skyldes ikke at jeg er fra Bardu, og at vi Bardødøler er litt treige av oss og prater litt saaakte og at ting tar leeenger tid for oss fra Bardu.  Nei, det skyldes at ingen har fortalt den o store om denne spennende utfordringen.  Jeg har ikke visst om den!  Og det er leit!!  Burde ikke en fremtidig bloggkonge bli orientert om slike spennende happeninger?  Jo, selvsagt burde han det!  Man kan da vel ikke forvente at en fremtidig bloggkonge skal ha tid til å lese andres blogger og følge med der i tillegg til alle andre viktige oppgaver en slik fremtidig bloggkonge må ta seg av, som for eksempel å tømme kattedoen i bloggervillaen.

Men uansett nå er også jeg klar for Frodiths fargerike catwalk-utfordring.  Dag 4 er den oransje dagen.  Den er vel i dag for de som har vært med fra starten.  Jeg smeller imidlertid til med med en spektakulær oppvisning i catwalking en annen dag, i all himmelens fargeprakt, og det er bare å glede seg til hva som måtte komme.  Det blir tøft, kult, det blir farger, fjas og alt som hører med!  Gled dere! Men det blir altså ikke dag.  Det blir en annen dag.  I dag er i dag, og en annen dag er en annen dag.  Og en annen dag blir det et fyrverkeri i fargeprakt i allansverden, og vakre, lekre bilder, synes jeg i alle fall selv!  Det er bare å begynne å glede seg, og håpe at blogg.no er klar for hva som er på vei…

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake igjen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

 

JDY//Chiara Forthi//Happy Holly//Happy Holly

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg