Er det noe godt med rare tyrkiske tortillachips?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag skal det handle om tortillachips i allansverden.  Tortillachips er jo snacks laget av maistortillas, kuttet i trekanter og deretter stekt eller bakt, og påført noe deilig krydder.  I butikken hjemme er det ofte tortillachips med salt, ost eller chilli, og alt smaker absolutt helt hinsides godt.  Min personlige favoritt er nok tortillachips med ostesmak tror jeg.  I dag skal jeg imidlertid teste tortillachips jeg ikke helt vet hva smaker, og det er tyrkiske tortillachips kjøpt på “Migros” i Alanya i Tyrkia der vi var på ferie tidligere.  Hvordan smaker slike tortillachips?  Det er bare en måte å finne det ut på.  Jeg må smake.

Nå jeg ser på pakken, kan det se ut til at tortillachipsene skal ha noe tomatsmak i seg, for det er jo bilde av noe som likner på en tomat der, og så kan det også se ut til at det er noe sånn mørke frø der, hva nå det måtte være.  Bak på tortillachips-posen tror jeg at jeg kan lese at tortillachipsene inneholder “Misir, kanola, yagi, misir nisasti, kurutulmus domates aromak cesni”, men jeg er dårlig i tyrkisk og skjønner egentlig ikke bæra, selv om jeg jeg føler på meg at et eller annet har noe med tomat å gjøre, for “domates” likner jo litt på tomater, og så var det jo dette tomatbildet på fremsida.  Men de sorte frøene er og blir i alle fall en gåte hva er…

Men det får nå så være.  Innhold og krydder får være hva det vil være.  Jeg er straks klar for å innta første tortillachips…

Hmmmm smaker helt greit.  Tortillachipsene er salte.  Og så er det smak av noe annet.  Det kan være noe med tomat, men det er liksom ikke noe sånn ketchup-smak heller.  Det er noe annet, rart.  Så er det noe annet rar smak også.  Men det er ikke stygt.  Det er faktisk godt!  Det er ikke så interessant hva det inneholder, det smaker forsåvidt godt, terningkast 4.  Ikke helt topp, men på langt når stygt, så langt derifra.  Det finnes verre ting man kan spise, og det kan du lese mer om her hvis du klikker her.

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om godsaker man kan spise:  https://allansverden.no/page-54/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg