Hva kan være verre enn pepperkakepotetgull?

Reklame | Nordic Nest, Nelly, Babyshop, Sephora, Elskling.no. Tanrevel og Lindex

Jeg har tidligere blogget om stygge, ekle potetgull, potetgull som ikke smaker særlig bra.  Og i april kåret jeg sørlandschips med smak av pepperkaker til det verste potetgullet, i skarp konkurranse med et potetgull som smaker av tare og steinsopp, og hele denne kåringen kan du forresten lese mer om her.  Siden den gang har jeg vært hellig overbevist om at noe verre smak på potetgull enn pepperkakesmak må vel nesten være umulig å lage til, og neppe heller lurt å masseprodusere for salg vil jeg tenke.  Men det var inntil for noen dager siden da jeg og bloggerfruen var på butikken og handlet, og hvis du forresten har lyst til å lese mer om hvordan handleturene til meg og bloggerfruen foregår, så kan du klikke der.  Men på handletur med bloggerfruen for inntil for noen dager kjører vi handlevogna gjennom lørdagsgodt-potetgullavdelingen da jeg plutselig ser en reol med pris kr. 1, og så en masse potetgullposer rett under der.  Jeg glemmer helt at jeg er o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge, og følgelig litt opptatt av å handle litt dyre, eksklusive saker og ting for å vise hvor prominent jeg er, for fristelsen til å kikke nærmere på potetgull til kr. 1 blir for stor, og jeg begynner raskt å regne ut at jeg jo for en femtilapp kan få intet mindre enn 50 poser potetgull, så jeg manøvrer handlevogna det raskeste jeg makter bort til reolen der jeg leser kr. 1.  Og her ligger de altså, masse i utgangspunktet sørlandschips med deilige smaker regner jeg med, inntil jeg leser på pakken….

Appelsin-og sjokoladesmak!!!!!!  Jeg skjønner umiddelbart at her er det levninger fra påske da man åpenbart har prøvd å selge potetgull med appelsin-og sjokoladesmak, ubegripelig nok, men åpenbart lyktes ganske dårlig med salget, fullt forståelig!  Fysj!  Det høres ikke godt ut.  Det høres fælt ut.  Potetgull med smak av appelsin og sjokolade!!!  Jeg innser raskt at her kommer jeg ikke å til å investere en femtilapp i femti potetgullposer, det er sikkert og visst.  Men jeg kjøper en pose.  Jeg må bare smake på dette.  Hvor ille er det?  Er det verre enn potetgull med pepperkakesmak?  Kan det være mulig?  Jeg tenker at det er absolutt mulig.  Dette må testes.  Jeg legger en pose i handlevogna og vi fortsetter handleturen.  Jeg gleder meg til å komme hjem for å teste ut.

Vi er kommet hjem.  Varene er pakket ut.  Jeg har tatt meg en rask dusj og ikledd meg morgenkåpa fra Hugo Boss (kremt, kremt).  Posen med sørlandschipsen med smak av sjokolade og appelsin er åpnet.  Jeg plukker opp et flak.  Det ser ganske godt ut egentlig.  Jeg smiler.

Jeg gjør meg klar for å smake på herligheten…..jeg fører første flak inn i munnen.  

Jeg kjenner smak av potetgull, kanskje noe sjokolade.  Æsj!  Potetgull skal ikke smake sjokolade.  Det er bare slik det er.  Og verre skal det bli, for etter et par sekunder så kommer appelsinsmaken frem……det er bare en ting å si…..Fysj!!!  Fy fa%&&!!!!!!!

Potetgull med pepperkakesmak er ikke lenger verdens verste potetgull.  Verdens verste potetgull er så utvilsomt sørlandschips med appelsin-og sjokoladesmak.  Verre kan det det ikke bli!!!  Det er nesten så jeg hverken gleder meg til jul eller påske etter å ha smakt på disse forsøkene på å lage potetgull med litt sånne sesong-smaker.  Det faller ikke i smak hos den o store.  Det skal være sikkert og visst.  Det er helt ok at pepperkakene smaker pepperkaker, appelsin smaker appelsin og sjokolade smaker sjokolade.  Det holder med det! 

Det er bare en ting å gjøre med potetgull med appelsin og sjokoladesmak…..som dere ser på bildet under…..dette går ikke an å spise!!!!

Men hvis du derimot liker potetgull appelsin-og sjokoladesmak, så kan du nå gjøre et kupp på den lokale Coop Extra’en i Bardu.  Koster altså bare 1 kr for en pose.  Og du trenger neppe å skynde deg med å hamstre inn.  Det var ikke akkurat kø foran reolen da jeg kjøpte min pose, og jeg tror ganske sikkert de blir liggende der en stund.  Kos deg eventuelt med litt potetgull da:)     

Ha en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Produkter fra Sephora:

Fuktighetskrem – Olehenriksen Peptide Boost Moisturizer

https://c.mtpc.se/tags/link/3285717

Haircare Kit fra Ouai:

https://c.mtpc.se/tags/link/3285854

Produkter fra Babyshop:

Grå, svart Fox 5 Complete barnevogn fra Bugaboo:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285862

Svart Pebble 360° babystol fra Maxi-Cosi:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285865

Produkter fra Nelly:

Vattert jakke fra Carhartt WIP:

https://nelly.mtpc.se/3285869

Trenchcoat fra Only:

https://nelly.mtpc.se/3285872

Produkter fra Nordic Nest:

Kay Bojesen Songbird Kay

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285875

Kay Bojesen Songbird Sunshine

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285877

2 kommentarer
    1. Takk for tips om å reise til Bardu fra Oslo for å kjøpe potetgull😅, og samtidig takk for advarselen, i tilfelle jeg skulle komme over det i butikken her sørpå😂

      1. Det er sikkert mer potetgull igjen her oppe hvis du kommer oppover for å handle. Jeg tror ikke de potetgullposene kommer til å gå som varmt hvetebrød, selv ikke til 1 kr per pose:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg