Hvilket er det styggeste potetgullet?

Reklame | Gymgrossisten, Blivakker, Neatsvor. Iviskin og Ivieyes

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Det finnes masse godt potetgull.  Og det finnes også noen potetgull som ikke er så gode, dessverre.  Og det er disse stygge potetgullene det skal handle om i dag i allansverden.  Jeg skal nemlig prøve meg på en kåring av det aller styggeste potetgullet, det verste av det verste faktisk.  Og det er ikke nødvendigvis så enkelt, for det det finnes masse potetgull i ulike smaker, og det kommer hele tiden nye rare smaker, så det er ingen enkel oppgave å ha oversikt over alt og plukke ut det aller verste.  Men jeg har klart det, i alle fall å plukke to verdige finalister, og det uten å ha smakt en gang, for de potetgull-smakene jeg har plukket ut er såpass spesielle at man trenger ikke smake for å skjønne at godt vil det ikke være.  Det vil være stygt, men spørsmålet er hvor stygt, hvor ille er det, og hva er verst?  Jeg skal smake.  Jeg gleder meg ikke!  Jeg skal kaste terning, og jeg forventer ikke høye terningkast.  Under følger min kåring av det verste potetgullet.

Finalist nr. 1:  Sørlandschips med smak av pepperkaker

Finalist nr. 2:  Potetgull med smak av tare og steinsopp (eller hva det nå er smak av)

Jeg begynner med potetgullet med pepperkakesmak.  Vi kjøpte denne posen til jul for å prøvesmake, for det hørtes jo litt spennende, om ikke godt, med pepperkakepotetgull.  Men så har vi alltid hatt en annen potetgullpose med annen smak som vi har åpnet før og spist, så pepperkakepotetgullet har overlevd jula og vel så det.  Men nå er tiden inne for å prøve…

Pepperkakepotetgull ser godt ut…

Jeg gjør meg klar for å stikke første flak inn i munnen…

Fy faa%&/.  Pepperkakepotetgull er ikke godt.  Det er stygt.  Kvalmende!  Det blir med ett flak.  Terningkast 1.  Det er nesten så jeg kan kåre en vinner før jeg har smakt på potetgull med tare og sopp.  Kan det bli verre enne dette?  Jeg må finne ut.

Jeg åpner pose med tare og sopp-potetgull.  Det ser ikke godt ut, og det lukter hav!  Men kan dette potetgullet virkelig være verre enn pepperkakepotetgullet?  Det skal godt gjøres…

Jeg psyker meg opp og gjør meg klar for en smak…litt skeptisk dog…

Potetgull med tare og steinsopp er spesielt, kjenner lukt og smak av hav og tare, tydelig ettersmak, men det er ikke direkte stygt.  Det er ikke direkte godt heller!  Terningkast 2.  Dette kunne flere ha prøvd å smake på absolutt.  Det er spesielt og eksotisk, og sikkert mulig å like for noen, men dette er samtidig ikke jeg ville ha kost meg med til en god film.  Dog er pepperkakepotetgullet langt verre.  Her sliter jeg med å forstå hvordan noen kan like dette, og jeg sliter kanskje enda mer med å forstå hvordan Sørlandschips har funnet på å produsere dette, og det er for meg helt totalt ubegripelig hvordan noe kan kjøpe dette?  Det må ha noe med jul å gjøre, at man tenker det hører til jul, at det lages og at det kjøpes. Det er kanskje greit at det bare er jul en gang i året:)

Da har jeg altså en klar vinner, potetgull med pepperkakesmak.  Gratulerer til Sørlandschips!  Hvis du forresten liker blogginnlegg med kåringer av det verste av det verste, må du gjerne lese min kåring av mine verste blogginnlegg, det verste mølet.  Se:  https://allansverden.blogg.no/det-verste-molet.html

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg med kåringer av litt av hvert:  https://allansverden.no/page-19/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Ny robotstøvsuger?  Gå for testvinneren Neatsvor X600 Pro og få rabattkode av meg:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt ved hjelp av lys.  Les mer på:  https://allansverden.no/page-51/?pagelayer-live=1

Mindre hodepine og bedre søvn med blålysbriller fra Ivieyes.  Les mer på: https://allansverden.no/page-52/?pagelayer-live=1

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

2 kommentarer
    1. Her var det mye rart. Vi tyr helst til de gode gamle variantene med paprika og/eller ost og løk. Det viktigste er å ha en god chillidip 😜👍🏾🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg