Mine 10 verste innlegg – det verste mølet!!!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

GASP//GASP//GASP//ICANIWILL

Det nærmer seg jubileumstid!  På torsdag er det nøyaktig ett år siden bloggen allansverden så dagens lys, først på miniblogg.no, men raskt invitert over til blogg.no, Norges største bloggeportal, og har siden vært inne på blogg.no, med stadig høyere besøkstall og jevnt over bedre plasseringer:)  Det blir stor jubileumsfest på torsdag selvsagt, men når det er stor fest, må det selvsagt være vorspiel, og vi starter allerede i dag med litt vorspiel ved å se litt nærmere på noen av de blogginnleggene som har vært publisert i allansverden.  Og det er ikke få!  Og det betyr at det er mange!  Ja, faktisk ett innlegg hver eneste dag, noen dager to innlegg faktisk, så tilsammen har vært vært publisert noe i underkant av 400 blogginnlegg i allansverden så langt.  I dag skal jeg altså se på noen av disse innleggene.  Jeg skal se på det verste mølet, de innleggene som ikke har blitt så bra som jeg hadde ønsket, og jeg skal kåre mine 10 verste blogginnlegg.  Det er ikke lett, det er egentlig en utrolig vanskelig oppgave å plukke ut de 10 beste innleggene blant alt det mølet som har vært publisert i allansverden gjennom et helt år, men jeg gjør et forsøk og bringer dere herved det verste mølet – mine 10 verste innlegg.  Scroll deg nedover, klikk gjerne på innleggene og les gjerne det verste mølet en gang til.  God fornøyelse!

10. plass:  “Endelig er det ingenting i allansverden igjen”

Ikke blant mine stolteste øyeblikk i det jeg bestemmer meg for å blogge om ingenting, men likevel klarer å tørrprate om ingenting i et langt intetsigende innlegg om absolutt ingenting.  Det er bare en ting å si, og det er “huff”!!!

9. plass:  “Det er slutt!  Jeg slutter å blogge og legger ned allansverden”

Mange jubler over at de nå endelig skal få slippe og lese på Allans facebook-side at han har lagt ut et nytt blogginnlegg på denne jæv%&&/ bloggen hans, og så er det bare en aprilspøk.  Mange syntes nok dette var en skikkelig dårlig aprilspøk!

8.  plass:  “En dag i livet til en hund” og “En dag i livet til en katt”

Når man er en stor prominent toppblogger og influenser bør man vel være litt forsiktig med og bevisst hvilken påvirkningskraft man har overfor samfunnet rundt seg, og da er det kanskje ikke så lurt å legge ut bilder av en hund som drikker øl, spiser middag fra stuebordet og sover under dyna i en menneskeseng, eller en katt som er på spa, spiller sjakk og henter seg selv kalkunkorv fra påleggskuffa.  Vi mennesker bør kanskje være mennesker og få holde på med våre ting i fred, og kanskje bør dyr være dyr og ikke tro at de er mennesker.  Plutserlig er det dyrene som bestemmer, slik de jo åpenbart gjør i bloggerhuset.  To innlegg som nærmest prøver å ta til orde for å revolusjonere hele verdensordenen, og det trenger vi vel strengt tatt ikke!!!

7. plass:  “Konemor har begynt å rote rundt i fattigdisken”

Kan en blogger bli så prominent og selvgod at han er blitt for fin og for høytflyvende til at han handle varer fra billigdisken på butikken?  Åpenbart ja!  Noen ganger kan altså suksess gå fullstendig til hode på oss mennesker, som når en blogger blir nr. 2 på topplista til blogg.no og blir forvandlet fra et vanlig menneske til en o stor prominent toppblogger, som tror han er så mye bedre enn oss andre.  Et ufyselig blogginnlegg!!

6.plass:  “Det kom en pakke i posten”

Det kom en pakke i posten 23. august, og enda har vi ikke fått høre om hva som var i den jæv%& pakken.  Folk er nysgjerrige og venter i spenning, og folket har ventet lenge og begynner å bli utålmodig.  Hvis man ikke hadde tenkt å fortelle hva som var i den pakken, kunne man vel bare latt være å nevne om den pakken i posten!  Argh!!!

5. plass:  “Absolutt blåtirsdag”

Og så var det alle disse mandagsinnleggene om disse blåmandagene og all den tørrpraten på mandagene om alt det fjaset som kommer i allansverden i uka som kommer og all den surkinga over hvor lang arbeidsuke bloggeren har og hvor synd det er i bloggeren at han må jobbe og ikke bare jheller kan være blir rik på reklame og spise kanape og drikke champagne dagen lang.  Og det er vel de fleste noe lei å av å lese om.  Og det blir vel ikke stort bedre av at blåmandagen også blir en blåtirsdag.  Møl fra ende til annen!!!

4. plass:  “Betraktninger fra en ny blogger”

Mitt andre innlegg på bloggen min.  Kom sendt hjem fra jobb den kvelden og hadde i grunnen ingenting å blogge om, og mer tørrprat enn dette skal man lete lenge etter, i alle fall hvis man er andre steder enn i allansverden.  Et kort innlegg.  Jeg hadde ikke en gang brydd meg om å legge inn reklame, eller dette var vel egentlig mens bloggen min lå ute på miniblogg.no der det ikke var reklame, og det var selvsagt ikke noe blivende sted for en kommende o stor prominent toppblogger!!!

3. plass:  “Det er dessverre absolutt ingenting i allansverden i dag”

Et ganske drøyt innlegg.  Faktisk ingenting, kun overskriften og et grått firkantet bilde.  Det er egentlig ufattelig at dette innlegget bare er på 3. plass på lista over det verste mølet.  Kan noe være enda verre?  Det er nesten så jeg ikke tror det før jeg får se det….

2.  plass:  “Kåring av Allans beste boksershortser”

Er det noen som er interessert i å se bilde av mine fineste truser?  Nei, det er det selvsagt ikke!!  Og da trenger man ikke å blogge om det heller!!!  Og man trenger vel i alle fall ikke å blogge om det 21. januar, på 18. årsdagen til Norges kronprinsesses Ingrid Alexandra.  Var man prominent toppblogger, kunne man vel stilt seg i rekken av gratulantene og ønsket kronprinsessen til lykke med dagen på ordentlig vis, slik andre liknende samfunnstopper jo gjorde denne dagen.  Man kunne kanskje ha blogget om noe annet denne dagen.  Skivebom.no for å si det mildt.  Jeg måtte be det norske folk om unnskyldning i ettertid, og den unnskyldningen kan du lese her.

1. plass:  “Hvem vil ha kalender?”

Herregud!  Det er neppe så mye mer å si.  Et forsøk på å selge bildekalender av seg selv til hele folket!!!  Kan det bli verre?  NEI!!!  Ikke bare et dårlig innlegg, et virkelig usmakelig innlegg.  En vinner er kåret, i skarp konkurranse med veldig veldig mange andre!!

Beklager alt mølet i allansverden i dag.  Men ikke fortvil.  Ting blir bedre, forhåpentligvis, og det allerede i morgen, for da skal jeg kåre mine 10 beste innlegg.  Da blir det andre boller.  Det kan vel i alle fall ikke bli verre enn dette.  Gled dere!

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kevin Murphy//Kérastase//Toppik//Clarins

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg