Unnskyld, Norge!

Reklame | Gymgrossisten

Gorilla Wear//GASP//CLN ATHLETICS//Gorilla Wear

Unnskyld, Norge!  Hva annet kan man si?  Jeg har gjort en forferdelig tabbe, og jeg føler jeg må rette meg opp og beklage på det sterkeste det som har skjedd.  Det er ikke bra, det skulle selvsagt ikke ha skjedd, men noen ganger gjør vi feil.  Vi gjør det.  Vi er tross alt bare mennesker og bloggere.  Ja, selv bloggere kan gjøre feil, tro det eller ei.  Vi er ikke perfekte, guddommelige vesener, og vi trår av og til feil.  Dessverre er det slik, også for en blogger som har vært helt oppe på 10. plass på den der topplista som dere sikkert har hørt om gjentatte ganger hvis dere har lest denne bloggen min litt før også!

Ok!  Men det gjelder å stå opp for sine feil, innrømme dem og prøve å lære av dem.  Det er på en måte slik vi utvikler oss som som mennesker, og som bloggere.  Dere skjønner sikkert hva dette handler om.  Forrige fredag fylte Norges kronprinsesse Ingrid Alexandra 18 år!  Det var en stor dag for kongehuset, og selvsagt også en spesiell dag for vår nasjon, og hele saken ble selvsagt viet stor oppmerksomhet i nyhetsbildet og i media generelt sett.  Noen av mine bloggerkollegaer benyttet sikkert også anledningen til å gratulere kronprinsessen med dagen i sine innlegg, og mange andre fornemme og prominente mennesker stod frem og gratulerte kronprinsessen med dagen.  Men hva gjorde jeg.  Jeg glemte av å gratulerer kronprinsessen med dagen, og ikke nok med det.  Hva blogget jeg om på fredag 21. januar, på myndighetsdagen til vår fremtidige dronning?  Det er nesten ikke så jeg tør å si det….men jeg laget altså et blogginnlegg……om trusene mine!!!! Herregud!  Skandale!!!!  Det er så upassende og dårlig timing som det vel mulig kan få blitt.  Hvis en absolutt skulle ha behov for å lage en rangering av trusene sine, kunne en vel ha gjort på en av årets andre dager?  En hadde da vel ikke vært nødt til å gjøre det på kronprinsessens 18-årsdag!!!  For en total skivebom!  Må bare beklage på det sterkeste for det famøse innlegget, og fikk du ikke lest dette forferdelige innlegget, kan du klikke her og gjøre nettopp det, og sikkert være enig i at dette er ikke noe en blogger om på bursdagen til kronprinsessen.  Heldigvis var det ikke så mange som var innom leste det famøse innlegget på fredag.  Jeg hadde jo selv advart på diverse sosiale medier at det i anstendighetens navn kunne være lurt å ikke besøke allansverden akkurat på denne dagen, og jammen tok mange oppfordringen til følge, for jeg havnet helt ned på 53. plass på topplista, den dårligste plasseringen jeg vel noensinne har hatt på blogg.no.  Den fortjente jeg.  Unnskyld, kongehuset!  Unnskyld, Norge!!

Jeg tror forresten at jeg er eneste blogger på blogg.no fra Bardu, og på en måte blir jeg vel da Bardus egen bloggerkonge(?).  Og Bardukongen lover at han skal skjerpe seg i fortsettelsen, og det blir ikke flere truse-rangeringer, selv om jeg skulle komme til å kjøpe nye som kunne tenkes å komme inn på topp 5 på en egenrangert toppliste!  Muligens blir jeg å kjøpe noen av de som dere ser på bildene under.  De så veldig bra ut, kjempepfine, behagelige, romslige og stretchy slik at en får plass til ting der inne.  Klikk gjerne på bildene og følg linken og bestill de flotte trusene dere også.  Ha en fin tirsdag!

 

Björn Borg//ICANIWILL//Pierre Robert//Björn Borg

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg