Det kom en pakke i posten!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

“Allan, ka i guds navn e det du har bestilt”, hører jeg konemor rope nede fra stua her jeg sitter oppe på loftstua og jobber intenst med et blogginnlegg for at det skal kunne ha sin sedvanlige høye språklige og litterære kvalitet.  Skal man aldri få fred når man prøver å produsere fantastiske blogginnlegg?  Jeg kan ikke tenke meg at Ingvar Ambjørnsen, Knausgård, Hemingway eller Hamsun hele tiden ble avbrutt mens de satt og jobbet med sine tekster og bøker.   Jeg derimot!  Er det ikke konemor, så er det hunden Picasso Kristensen som vil ut og gå tur, eller katten Felix Askeladden som vil ha kos, eller så er det ett av bloggerbarna, eller begge, som vil ha tillatelse eller tilgivelse for å kjøpe eller ha kjøpt noe fint og lekkert fra Michael Kors eller Gucci, eller så er det en selger fra Telenor som ringer og vil så fryktelig gjerne at jeg skal bytte mobilabonnement, eller så ringer de fra Microsoft i Afrika et sted for å fortelle meg at jeg har virus på dataen og at den er iferd med å kollapse fullstendig og eksplodere i et vanvittig røykinferno om jeg ikke foretar meg det det rette, eller så er det et eller annet annet rart som gjør at noen finner det nødvendig å måtte avbryte bloggeren i hans viktige arbeid, og slike forstyrrelser blir han altså utsatt for bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, to ganger, og som i de siste dagene har ligget inne på topp 20 på topplista til blogg.no med stabilt høye besøkstall.  Det er jammen ikke greit å være blogger!  Man kan vel bare spekulere i hva slags innlegg han kunne ha produsert hvis han nå bare fikk litt fred og ro:)  Er det noen som tror at Knut Hamsun hadde vært i stand til å skrive “Markens Grøde” under slike betingelser!  Aldri i verden om han hadde fått det til!!!
Årsaken til at bloggeren himself denne gangen ble avbrutt under sitt viktige arbeid, var at det var kommet en pakke i posten…
….en pakke fra Hippieshop.com!!!!  Og da var det vel ikke så rart at konemor ble litt forferdet da hun så navnet på avsenderen.  Hippieshop altså!!!  Trenger han virkelig noe fra Hippieshop?  Skal han starte på en ny, mer alternativ livsstil, i tillegg til å holde på med den bloggingen, eller slutte med blogging og bare holde på med alternativ livsstil?  Ja, tankene strømmet naturlig nok gjennom hodet til konemor, og vet man ikke bedre, så kan man jo tro at man faktisk kan få kjøpt litt av hvert hos Hippieshop.com!  Og det kan man!  Man kan få kjøpt litt av hvert hos Hippieshop.com.  Og av og til så kan en blogger som liker fargerike klær trenge noe fra Hippieshop.com.  Jeg har jo ikke så veldig mye å blogge om egentlig, så hva jeg kjøpte på Hippieshoppen kan dere heller få vite en annen gang, så kan jeg lage et til innlegg og røpe hva det var.  Så kan dere heller lure litt i mellomtiden og la fantasien få fritt utløp:)
Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)
Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772
Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

disp//MAC Cosmetics//Clarins//Clinique

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg