Er jeg i ferd med å bli stormannsgal?

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

ICANIWILL//Under Armour//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//Swedish Supplements

Jeg begynner å lure på om jeg begynner å bli stormannsgal, eller om det er veldig bra for meg med gode plasseringer på topplista til blogg.no.  Jeg har jo ganske nylig klart å få en topplassering, en 2. plass, på denne topplista som jeg ser at jeg ofte refererer til, i ulike sammenhenger, eller egentlig hele tiden.  Og jeg har i utgangspunktet tenkt at slike topplasseringer bare kan gjøre meg godt.  Men så satt jeg meg ned og tenkte litt på hvilke innlegg jeg skulle legge ut i uka som vi når går inn, og det var da jeg begynte å innse at kanskje begynner jeg å bli stormannsgal…?  For det var nemlig ett planlagt innlegg der som gjorde at jeg begynte å bli litt bekymret på om disse topplasseringene likevel ikke gjør meg godt.  Jeg må jo begynne å tenke litt på hva som nå er veien videre når jeg faktisk har nådd øvre del av toppen av topplista til blogg.no.  Hva nå?  Quo vadis?  Hvor går jeg nå?  Hva slags mål skal jeg nå sette meg?  Jeg skal fortelle litt om det senere denne uka.  Begynner jeg å bli stormannsgal?  Eller gjør disse topplasseringene meg bare godt!  Besøk bloggen min på lørdag og døm selv!

Ja, det blir mye rart i allansverden i uka som kommer!  Jeg avslører altså litt av mine fremtidsplaner på lørdag, og det blir spennende saker, det kan jeg love dere.  Den dagen jeg kom på 2. plass på topplista til blogg.no hadde jeg egentlig tenkt å blogge om noe annet enn det jeg faktisk blogget om, men når jeg da kom på denne 2. plassen, følte jeg at jeg måtte lage et nytt blogginnlegg og skryte litt av denne flotte plasseringen, og det kan du lese mer om her, men egentlig hadde jeg jo tenkt å fortelle dere om en tur bort for å lete etter noe som var blitt tap, eller var det ikke det likevel, men det måtte jeg da altså utsette…til denne uka, så denne uka får dere altså høre om en tur bort for å lete etter noe som var blitt tapt, eller var det ikke det likevel.

Ellers blir det litt sånn sedvanlig fjas på bloggen min denne uka også.  Men kanskje blir det bedre neste uka?  Det blir kanskje en rangering eller to, av et eller annet rart, og så må jeg vel presentere en matrett vil jeg tenke for å klare fylle opp noe på bloggen hver eneste bidige dag.

Ha en fin uke alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

4 kommentarer
    1. Ambisjoner og konkurranseinstinkt er noe helt annet enn stormannsgalskap, selv om man sikkert kan diskutere hvor klokt det er å sammenligne seg med andre. “Megalomani” (som det også kalles) fremkommer i symptomer som når man for eksempel tar opp lån for å leve på champagnebudsjett mens lønna egentlig bare holder til hjemmebrent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg