Er Norges råeste bakkeløp noe for meg?

Gorilla Wear//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Er Norges råeste bakkeløp noe for meg?  Det kunne det faktisk være.  Man skal nemlig ikke løpe.  Man skal kjøre bil, så fort man bare klarer opp bakkene til Målselv Fjellandsby.  Og det bør jeg kunne klare, å kjøre bil opp de der bakkene. Jeg er jo en erfaren bilfører, kjørt bil i mange år;)

Jeg har dessuten gjort det før, kommet meg opp bakkene i fjellandsbyen med gamlebilen, såvidt det var, og nå som vi fra i vinter av har ny bil, så vil det nok gå enda fortere.  Er vel egentlig konemor sin bil, og det kan du lese mer om her, men jeg kunne vel sikkert fått låne den:)

Norges råeste bakkeløp i Målselv er et av di største motorsportarrangementene i Nord Norge.  Det er en hel uke med motorsport og folkefest, og det er neste uke det skjer, og du kan lese mer om bakkeløpet på nettsidene til Norges råeste bakkeløp.  Det blir en hel uke med motorsport og folkefest. Det blir drifting, rallycross, dragracing, streetshow, bilutstilling og selve bakkeløpet.  Utøvere kommer fra fjern og nær, og kjendiser vil også ta veien til Målselv.  Petter Solberg har vært med før, og han er tilbake i år. Hva så med bloggeren Allan Kristensen, en gang nr. 8 på topplista til blogg.no.  Er Allan med?

“Romskipet” står klart.  Vi kaller gliset “romskipet” siden han er elbil som durer frem med en lyd som minner oss om hvordan vi forestiller oss at et romskip kan låte.  Romskipet er forsåvidt klart, men vi har enda ikke tatt av skiboksen, og det blir for mye luftmotstand hvis man skal kjøre bakkeløp med skiboks, så det blir ikke bakkeløp på romskipet.  Kunne tatt av skiboksen selvsagt, men før vi vet ordet av det, så er det høst og vinter igjen her vi bor her oppe i gokk, så da kan den likesågodt bare være på noen uker til før vinteren er her igjen.

Hva med bobilen Bob?  Kunne jeg deltatt med bobilen Bob?  Det skal sies at Bob er pålitelig som få, men han er ikke blant de raskeste, og i alle fall ikke i oppoverbakker.  Petter Solberg mot bobilen Bob?  Jeg tenker Bob står fint der han står:)

Det betyr altså at jeg kommer ikke til å delta på Norges råeste bakkeløp.  Vi blir heller ikke å være oppe i Penthouse Månetoppen 38D neste uke da vi har andre planer, så det igjen betyr at du kan få leie leiligheta vår oppe i fjellet hvis du har lyst til å være med på bakkeløpet eller være tilskuer.  Tenk å kunne leie en bloggerleilighet?  Og det selveste leiligheta til bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Bare ta kontakt hvis du kan tenke deg noen flotte dager oppe i fjellandsbyen og få med deg Norges råeste bakkeløp.  Jeg kan formidle kontakt med Målselv Fjellandsby som da administrerer utleie.  Du kan selvsagt også ta direkte kontakt med Målselv Fjellandsby og leie vår eller andre leiligheter oppe i fjellet, men det er vel ekstra spesielt å kunne leie en bloggerleilighet, og kontakter du fjellandsbyen direkte kan du bare be om å få bloggerleilgheta, altså leiligheta som er B6.  Klikk her for å lese mer om utleie av Penthouse Månetoppen 38D.

Hyggelig forresten at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

disp//Sebastian Professional//Kevin Murphy//Toppik

4 kommentarer
    1. En blogger i toppklassen som deg bør jo få muligheten og få sponset en bil for dagen. Slik at du kan kaste glans over arrangementet og skape litt publisitet 😉 heier på deg..

      1. Det har du helt rett i:) Selvsagt burde jeg få sponset bil. Jeg er jo altfor beskjeden og tenkte at jeg ville måtte stille med egen bil om jeg deltok, men jeg glemmer jo noen ganger av at jeg jo er en blogger i toppklassen, og da burde bilsponsing være en selvfølge. Det kommer sikkert et tilbud en av de nærmeste dagene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg