Gratulerer med dagen til konemor!

Reklame | Kitchentime

I dag er lørdag 12. mars, og da er det bare en ting å si – gratulerer med dagen til konemor.  Det er rund dag, konemor fyller 29, nok en gang, og det har hun gjort 12 ganger, så det må feires i dag, fra tidlig morgen og ut i de sene nattetimer.  Konemor heter forresten Camilla, så da er identiteten avslørt.  Camilla jobber hverken i CIA eller KGB (såvidt jeg vet), og regner da med at det går helt fint å omtale konemor som Camilla.  Jeg elsker Camilla.  Hun er den beste!  Vi har vært sammen og gift i mange år, vi har fått to flotte jenter, og jeg har det veldig fint i lag med verdens beste livsledsager:)

Bursdagen til Camilla feires forresten oppe på månetoppen i Målselv Fjellandsby der vi har fylt opp penthouse’n med festglade gjester.  Er tidlig oppe og drikker en deilig kopp kaffe ute på altanen før jeg skal begynne å ordne til frokost på senga til jubilanten.

Så blir det overrekking av bursdagsgaver etterhvert.  Tenkte jeg måtte slå på stortromma og kjøpe en ekstra fin bursdagsgave til konemor i år, ettersom det er rund dag, og ettersom jeg er blitt en blogger, og vært helt oppe på 9. plass på topplista til blogg.no og såldes begynt å føle meg som en liten storkar.  Så da er det vel bare på sin plass at jeg har brukt litt forskudd av det jeg regner med å tjene på all reklamen på bloggen min, så i år får konemor sin egen konebil, en ganske så ny hyundai ioniq 5.  Er man blogger og har vært nr. 9 på topplista til blogg.no, så er man blogger og har vært nr. 9 på topplista til blogg.no, og da får ikke konemor noen kjevle eller annet rart i bursdagsgave, men en bil – såpass må det jo nesten være:)

Senere i dag blir det bursdagsfest, og det blir gøy! Jeg nevnte vel at konemor har feiret 29 årsdagen 12 ganger, og det betyr altså at konemor fyller 40 år!!!  Tenk det!  Merkelig!  Litt sjokkartet erkjennelse – jeg giftet meg da ikke med en 40-åring!  Ja, ja, sånn går nå dagene, og i tillegg har jeg snakket høyt om en kvinnes alder, og det skal vel ikke være så lurt har jeg lest og hørt.  Men håper jeg blir tilgitt ettersom konemor jo får egen konebil i bursdagsgave, og som jeg jo håper jeg får låne ettersom vi da ikke kommer til å ha flere biler, men uansett så har ikke konemor noen kjevle her oppe på månetoppen, så jeg føler meg ganske trygg.  Jeg har jo lest juleheftet med Finbeck og Fia og vet hvor galt det kan gå når damene får tilgang til kjevle, men som sagt, ikke noe slikt her oppe.  Kanskje det er noen av mine kvinnelige blogg-lesere som ikke har kjevle.  Det bør dere egentlig ha. Kan være kjekt å ha!  Under ser dere to bra kjevler.  Bare klikk på bildet av den kjevla du liker best, så kan du kjøpe den direkte fra den linken som åpner seg.  Fint om noen klikker og kjøper noen kjevler så jeg får betalt for den bursdagsgaven til konemor:)

Håper alle får en fin lørdag!  Nå skal jeg hive meg rundt og fikse frokost på senga til jubilanten.  Så er vi klar for bursdagsfeiring på månetoppen:)

Maku//Patisse

Klikk på linken under og last ned skrittellerappen “Stepler”.  Da tjener du poeng når du beveger deg og går, og disse poengene kan byttes mot produkter og tjenester som ligger i stepler-markedsplassen fra for eksempel Bubbleroom, Jollyroom og mange flere.

https://steplerapp.page.link/vip

 

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med stordagen til konemor 🍰🎶🎉🍾🥂 Må si du slår til med bursdagsgave 😳 !!!
      Min mann har halvrund dag i morgen, men det blir ingen bil på han, men så er ikke jeg blogger på blogg.no eller har vært nr 9 på lista 🤣
      Ha ei fin feiring 🥂🍾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg