Et besøk på Stallo burgerbar:)

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag hadde jeg ikke så mye å blogge om faktisk, så da blir det test av et eller annet, der jeg kan gi terningkast til noe, og kanskje smelle til med en hyllest eller en radbrekking, alt ettersom hvordan ting faller i smak og hvordan humøret og sinnstilstanden ellers er.  Jeg skal besøke et spisested og se hvordan jeg liker meg der.  Det har jeg gjort før også, og hvis du klikker her, kan du se hvordan jeg vil rangere kafeene jeg besøkte i Øksfjord.

Men i dag skal jeg ikke reise helt til Øksfjord for å gå ut og spise.  Jeg skal holde meg i Bardu, og jeg skal gå ut å spise på Stallo hamburgerbar i Bardu, og så skal det kastes terning og jeg skal felle en dom over maten og besøket forøvrig:)

“Enkel og grei”

Stallo er en burgerbar og lunsjsted på Setermoen i Bardu kommune, med fokus på lokale råvarer.  Spisestedet åpnet august 2022 og befinner seg i veksthuset på Setermoen.  Man går inn inngangsdøra som seg hør og bør, og så fortsetter man innover til man kommer til……

Stallo burgerbar!!!

Det ligger en matte utenfor inngangen.  Man kan også legge andre ting utenfor inngangen til et slikt fint sted, spesielt hvis man får besøk av en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.  Til mitt neste besøk kan jeg anbefale en rød løper der på gulvet ved inngangen og så kan det gjerne stå en servitør ved inngangsdøra med et glass champagne til bloggeren.  Jeg trenger ikke kanape for jeg skal jo spise burger der inne, så det vil være tilstrekkelig med et glass champagne.  Jeg nevner det nå bare….

Stallo er et fint intimt lokale.  En fin tv-peis har de der også.  Det gjør atmosfæren ekstra koselig uten at det blir direkte glohett der inne i lokalet.

Jeg finner meg et bord og får meg en burgermeny uten noe mer dikkedarier og styr og oppmerksomhet.  Når man er en o stor prominent toppblogger kan det faktisk være litt godt å få være litt anonym en gang iblant og kunne spise på en spiseplass uten alt oppstyret som gjerne er rundt kjendiser og toppbloggere og influensere.

Jeg har egentlig litt lyst å smake på alle fire hamburgerne, men det blir kanskje litt mye, selv for en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, så jeg bestemmer meg for å bestille bare en burger, og det blir…….trommehvirvel….trommehvirvel……..sushiburger.  Ja, jeg slår et slag for havet og fisken og bestiller sushiburger.  Bestiller også en slik fries parmesan&persille som tilbehør.

Etter en liten stund kommer maten.  Det ser svinaktig godt ut, for å si det mildt.  Jeg smaker på….på burgeren…..og på tilbehøret.  Og det er bare en ting på å si.  Det er svinaktig godt.  Dette er kanskje den beste burgeren jeg har smakt!!!  Jeg triller terning og det må bli terningkast 6, minst!!!  En fantastisk god burger.  Perfekt stekt.  Og smakene er himmelsk gode, det er lakseburger og vårløk og ingefær og wasabimajones og salat og det er en perfekt kombinasjon av deilige smaker.  Det er for å si det på nordnorsk, jævli godt, og vel så det!!!  God pommes frites er det også!!!

Jeg nyter et skikkelig festmåltid, og jeg forlater Stallo burgerbar som en lykkelig og mett blogger!  Neste gang skal jeg gå for en chimichurri-burger, eller en annen.  Jeg skal nok jobbe meg gjennom hele menylista.  Kan på det varmeste anbefale Stallo burgerbar:)  Ta deg en tur innom hvis du er i området:)

Ha en fin dag!  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les flere blogginnlegg med kåringer, rangeringer og tester:  https://allansverden.no/page-19/?pagelayer-live=1

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

 

Showpony//Showpony//Showpony//Showpony

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg