Et blogginnlegg om ostepop:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

I dag skal det handle om ostepop i allansverden.  Ostepop er jo sånn type puffet snacks laget av blant annet maismel, med et belegg av deilig ost eller ostepulver, og det er vanskelig å ikke like ostepop, for ostepop er skikkelig digg, skikkelig godt altså:)  Jeg har forresten blogget om ostepop en gang tidligere også, og det skal jeg komme nærmere inn på etterhvert i dette blogginnlegget, for det er et problem med ostepop, som jeg har vært inne på i mitt tidligere ostepop-innlegg, og som jeg også i dagens innlegg i allansverden skal se nærmere på.  Enhver ostepop-spiser vet selvsagt hva jeg snakker om, i alle fall hvis ostepop-spiseren er like stor og prominent toppblogger som meg selv, som de fleste andre bloggerne inne på blogg.no jo er, og vi vet jo da alle at det store ostepop-problemet er dette ostepulveret som klistrer seg fast i bloggerfingrene i det vi fører ostepopen fra ostepop-posen og opp til munnen, og så inn i munnen.  Dette hersens ostepulveret lager et fryktelig griseri på fingrene, og det blir bare verre og verre jo flere ostepoper man spiser, og hvis man i tillegg blir litt fuktig på hendene blir det nesten enda verre og ostepulveret klistrer seg skikkelig fast til bloggerfingrene, og det er svært lite gøy når man er prominent toppblogger og trenger å bruke fingrene til å skrive blogginnlegg på dataen med tastatur, og da er det utrolig irriterende når man har masse ostepulver på fingrene.  

Så hvordan løser man dette ostepop-problemet?  Det finnes en løsning, og det har jeg skissert i mitt allerede omtalte tidligere blogginnlegg om ostepop, og det kan du lese her, og så finnes det en løsning til på dette ostepop-problemet, og det skal jeg altså fortelle om i dagens innlegg på bloggen min.  Ja, man kan spise ostepop med gaffel som jeg har blogget om tidligere, men så kan man også få i seg ostepopen på en annen måte også, og da gjør man som på bildet under…

Genialt, eller hva?  Man fyller bare ostepop oppi et glass og så “drikker” man bare ostepopen hvis dere skjønner tegninga, og det gjør dere sikkert.  Fingrene er da ikke i direkte berøring med ostepopen, og de kan brukes til annet, som å skrive blogginlegg, og tenk….man kan faktisk skrive blogginnlegg samtidig som man spiser ostepop.  Den dagen hadde jeg aldri trodd skulle komme, men den er her nå i dag faktisk.  Man blogger som bare det, og heller innpå med ostepop uten at bloggerfingrene blir ekle og skitne av det derre ostepulveret.  Var ikke dette en nyttig life hack i hverdagen så vet ikke jeg:)

Ha en fin dag og ta deg en ostepop i dag, fortrinnsvis med gaffel eller fra glass!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Få fantastisk tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

4 kommentarer
    1. Gaffel synes jeg også hørtes lurt ut 😀 Men noe av “sjarmen” er jo å drive å slikke på fingrene, er det ikke? Og forreten, cheese doodles er best 😀

      1. Nei, nei, nei, jeg kan jo ikke sitte og spise ostepop og skrive blogginnlegg på pc’en og så plutselig begynne å sleike meg på fingrene. Jeg foretrekker ostepop med gaffel eller i glass. Men cheese doodles er best, ingen protest!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg