Et blogginnlegg om rips og vaniljesaus og en skål:)

Reklame | Iviskin, Neatsvor og Nordiska Galleriet

Klikk her og les hvorfor nettopp du trenger en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger, og klikk der og les hvorfor nettopp du trenger en Iviskin IPL G3 hårfjerner.

I dag skal det handle om gode saker og ting i allansverden.  Og det er vel kjekt, med gode saker og ting, eller hva?  Ja, det er det!  Det finnes forresten mye forskjellige gode saker og ting, og sånne godsaker og godterier og snop og snadder kan dere forresten lese mer om hvis dere klikker her.

Så over til dagens innlegg.  Det skulle altså handle om gode saker og ting, og det skal det jo.  Men, det er et men, det er gode saker og ting som er litt sånn selvsagte og selvfølgelige, ikke noe sånn nytt og revolusjonerende saker og ting jeg kommer med.  Og det som jeg da skal blogge om i dag er rips og vaniljesaus.  Det er godt, sikkert hver for seg, men også i kombinasjon.

Vet ikke helt om det er så mye mer å si om rips og vaniljesaus enn at det er godt hvis man liker rips og vaniljesaus.  Men for å være helt ærlig så synes jeg vel jeg hadde litt lite rips og vaniljesaus oppi den skåla på bildet.  Hvis det er så godt som jeg antyder, kunne man vel ha fylt litt mer oppi den skåla.  Jeg får prøve å ha mer oppi en annen gang.

Skåla som jeg har hatt rips og vaniljesaus oppi er en sånn skål fra Finnmark Friluftsråd.  Bloggerfruen har fått den fra et eller annet sted, kanskje fordi vi har vært flinke til å gå og registrere et eller annet sted sånne turer i skog og mark.  Klikk her hvis du vil lese blogginnlegg relatert til friluftsliv og toppturer og turer i skog og mark.

Okidoki og dett var dett!  Er vel ikke så mye mer å si om rips og vaniljesaus og skål fra Finnmark Friluftsråd, bortsett fra at man kan plukke ripsen til vaniljesausen i den store flotte bloggervillahagen, og om den kan du lese mer hvis du klikker her.  Vaniljesausen kan man vel kjøpe i butikken, kanskje finner man den i fattigdisken hvis man graver og leter lenge og vel!!!

Ja, så ble det et blogginnlegg i dag også, og som dere sikkert skjønner hadde jeg ikke akkurat mye å blogge om i dag ettersom dette ble et ganske så totalt meningsløst blogginnlegg om rips og vaniljesaus og en skål.  Men det føyer seg jo bare inn i rekken av andre meningsløse, intetsigende blogginnlegg om ingenting eller knapt nok ingenting eller fjas fra den o store prominente.  Ja, jeg er ikke helt fornøyd meg meg selv i dag, levere fra meg noe sånt tull som dette.  Når jeg neste gang skål kåre mine 10 dårligste blogginnlegg, det verste mølet, skal det vel godt gjøres å komme utenom dette dagens blogginnlegg om rips og vaniljesaus og en skål.  Ja, ja, vi får håpe det blir “likar” i morra, som Gjertrud i “The Julekalender” pleide å uttrykke det, når hun håpet at ting skulle bli bedre i morgen.  Om morgendagens blogginnlegg i allansverden blir bedre enn dette er ikke så godt å si.  Det kan bli bedre, det kan bli verre, og det kan jo også godt være at det ikke blir noenting som helst.  Det siste kan vel også kanskje være like så greit.  Den som venter får se.

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk:)  Du får helt sikkert lyst til å besøke bloggen min flere ganger etter å ha lest dette blogginnlegget, så da ses vi vel, kanskje i morgen allerede, eller kanskje en annen dag?  Jeg tror ting blir bedre i morgen eller en annen dag.  Let’s hope so:) Verre kan det vel i alle fall ikke bli, eller kan det?  

Ha en fin dag! Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Det er april; det går mot vår, og hva er vel bedre enn å starte det nye året med ren og pen bolig.  Og det får du hvis du kjøper robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og lar den ta seg av gulvrengjøringen-og gulvvasken. Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg