For en fantastisk god morgen i allansverden!!!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

GASP//GASP//GASP//ICANIWILL

God morgen!!!  Ja, det er en god morgen!!!  Det er en helt fantastisk god morgen i allansverden!  I dag har bloggen min vært inne på topp 20 på topplista til blogg.no ti dager på rad, og ikke nok med det!  Allansverden oppnådde i dag en 8. plass på topplista med 1857 sidevisninger, tangering av beste plassering.  Jeg har dog bestemt meg for en ting.  Fremover nå så vil dere få slippe å høre om denne bloggeren som en gang har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Det blir sikkert greit, det blir jo gjentatt til det kjedsommelige i bortimot alle innleggene jeg legger ut, så dere er sikkert søkke lei av at det nesten hele tiden i alle mulige sammenhenger blir referert til denne bloggeren som en gang har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, og jeg kjenner jo selv faktisk at det kan bli litt mye å gjenta dette så ofte.  Men nå er det slutt!!!  Nå vil dere heller få lese om bloggeren som to ganger har vært nr. 8 på topplista til blogg.no!!!

På en slik gledens dag, finnes det dog kanskje likevel et lite skår i den store gleden, og det er at jeg bare var 42 sidevisninger unna 7 plassen, og det var litt irriterende.  En 7. plass hadde virkelig gjort meg godt, det kjenner jeg på meg, men jeg er også fantastisk godt fornøyd med en 8. plass gang til, og ti dager på rad på topp 20.  Fantastisk!

Det er på sin plass med en liten feiring i dag, og jeg feirer med en smoothie bowl in a coconut til frokost, og hvis du klikker her, så du også lage deg en smoothie bowl in a coconut og bli med på feiringen:)  Jeg må si tusen takk til alle dere som er innom bloggen min på besøk og bidrar til de gode plasseringene.  Jeg tenkte jeg skulle gi noe tilbake til dere i dag – et ekstra blogginnlegg!!!  Er ikke det fantastisk?  Rundt halv ett i dag legger jeg ut et nytt innlegg med tips til noe godt du kan kan lage til middag, så rekker du å stikke ut på butikken og handle inn før du begynner å kokkelere til middag.  Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om en bloggers hverdag og utfordringer:  https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Toppik//Paul Mitchell//ZMILE COSMETICS//MAC Cosmetics

3 kommentarer
    1. Det er lov å være stolt! Gratulerer md 8. plass igjen 😉 Jeg venter en liten time før jeg kaster meg over min smoothie bowl med kokosmelk. Aldri frokost før 12 på en fredag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg