For en helt aldeles fantastisk fin mandag!

Reklame | Gymgrossisten og Neatsvor

Det er mandag!  Men det er ikke blåmandag!!  Det er sånn til de grader ikke blåmandag!  Det er en helt aldeles fantastisk fin mandag.  Ja, som dere skjønner skal jeg ikke på jobb i dag.  Jeg har fri og skal kose meg på en mandag.  Det føles litt rart og uvant, men det føles like fullt ganske deilig.  Jeg kunne gjerne blitt vant til slike mandager.  Hurra for alle mandager som ikke er blåmandager.  Det er fine mandager det!!!  Skulle jeg gitt terningkast til ukedagene, så får mandagene vanligvis terningkast 1, og knapt nok det, men akkurat dagens mandag får terningkast 6, og vel så det.  Jeg har allerede sagt det, men gode ting kan gjerne gjentas – for en helt aldeles fantastisk fin mandag det er i dag!!!

Det får være nok skryt av dagens mandag!  Men jeg skal ikke gi meg med skrytingen!  Jeg er liksom kommet så godt i gang, så da tenkte jeg at jeg like godt kan fortsette å skryte.  Og nå tenker vel alle at nå skal han igjen skryte av seg selv og fortelle hvilken o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge han er, og fortelle også i dette blogginnlegget om den gangen han var nr. 2 på topplista til blogg.no. Men der tok dere faktisk kraftig feil.  Jeg skal ikke skryte av meg selv, til en forandring.  Jeg skal skryte av robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro, og jeg skal anbefale dere å kjøpe dere en slik robotstøvsuger hvis dere ikke allerede har gjort det:)  Det er bare å gå inn på Neatsvor-butikken og bestille.  Husk å oppgi rabattkoden AK15.  Da får du 15% rabatt på og du gjør et røverkjøp:)  Følg med så skal jeg fortelle deg hvorfor du bør eie en Neatsvor X600 Pro:)

Og det er enkelt fortalt fordi Neatsvor X600 Pro er den beste robotstøvsugeren på markedet!  Vi har hatt vår Neatsvor i et halvt år, og og vi er strålende fornøyd.  Neatsvor fjerner all støv og skit og lort raskt fra gulvet raskt og effektivt.  Den både støvsuger og vasker.  Jeg styrer robotstøvsugeren ved hjelp av Neatsvors egen app, og det er enkelt å komme i gang, starte og stoppe.  Ja, når Neatsvor er ferdig med jobben, så returnerer den selv til ladestasjonen sin.  Jeg liker veldig godt at denne robotstøvsugeren har No-Go-Zones slik at jeg kan programmere inn på appen stedene jeg vil at den skal vaske, og hvor den ikke skal vaske.

Dyrene i bloggervillaen, Picasso Kristensen og Felix Askeladden, etterlater seg en del hår og dotter her og der, men vår Neatsvor får med seg selv de vanskeligste smulene og dyrehår på sin ferd over gulvet.  Neatsvor X600 Pro er da også en svært kraftig robotstøvsuger.  Det sier ikke meg så mye at den har hele 6000 PA sugekraft, men det viktige for meg er at den er kraftig nok til at den fjerner skit og lort og at det blir rent, og det blir det jo!  Forresten så scorer Neatsvor X600 Pro høyest både på motorkraft og sugekapasitet sammenliknet med andre modeller på markedet.  Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.

Det mest geniale med denne robotstøvsugeren er kanskje likevel at den forserer dørstokker og matter uten problem, og den er også så lav av at den ikke får problemer med å rengjøre under sofaen.  Det gjør at den kommer seg frem der den skal, og jeg kan vite at den får gjort det den skal når jeg starter den uten at den kjører seg fast her og der.

Livet er på mange måter blitt enklere med en Neatsvor X600 Pro i hjemmet.  Robotstøvsugeren holder gulvet rent, og vi kan bruke tida til andre ting:)  Vi har til og med hatt Neatsvor X600 Pro med på hytta.  Da kan vi være ute på ski, mens robotstøvsugeren vasker gulvet, og hvis du klikker her eller der kan du se hvordan det foregår.

Kjøper du en Neatsvor X600 Pro får du rent gulv i huset og/eller på hytta uten å løfte en finger.  Jo, du må vel sveipe over appen på mobilen med fingeren og starte Neatsvor’en, men det er også alt.  Klikk her for å se hva som følger med når du kjøper Neatsvor X600 Pro, og hvis du vil se dette vidunderet i aksjon, klikker du bare her.

Det ble terningkast 6 til mandagen i dag, som ikke er blåmandag.  Det blir også terningkast 6 til Neatsvor X600 Pro!!!

Ha en fin dag alle sammen.  Hyggelig at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Mer info. om Neatsvor X600 Pro:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

5 kommentarer
    1. Jeg trodde først at badegulvet ditt var utrolig støvete, så faktisk store hybelkaniner der… Men så oppdaget jeg at det bare var støv på pc-skjermen min 😀 En slik robot burde jeg forresten hatt her i Spania, for vi er fire damer med mørkt, langt hår her, og slikt blir man lei av å moppe!

      1. Det var da enda godt at det ikke fløt med hybelkaniner på badet vårt, men at dataskjermen spilte deg et puss . Det skulle tatt seg ut om badet til en o stor prominent toppblogger var skittent og fælt. “Bjørn” heter vår robotstøvsuger. Han er kjempeflink:)

        1. Bra jeg så støvet i det sola stakk innom pc-skjermen min, for hvis ikke hadde o store prominente toppblogger kunne fått dårlig rykte! Så artig at robotstøvsugeren heter Bjørn. Min menneskelige støvsuger heter Bjørn! Han er også ganske flink🤩

          1. Genialt! Jeg bare går inn på mobilappen som følger med støvsugeren og klikker og da starter Bjørn å arbeide. Starter du din Bjørn med bobilen eller hva gjør du for at han skal begynne å arbeide?

            1. Det fulgte dessverre ikke med en slik app da jeg fikk min Bjørn. Jeg må bare vente til han oppdager hybelkaninene, og da kan jeg love deg at det går unna. Han samler ikke opp støvet i magen, slik din gjør, men svusjer det ned i kjelleren, har jeg blitt fortalt. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg