Fytterakkern for en lekker dingseboms!!!

Reklame | CURLI

Rabattkode allan10CURLI AeroFlow

I dag skal det handle om en lekker dingseboms i allansverden.  Og det er sjelden man ser så lekre dingsebomser som dette.  Og nei, det er ikke meg selv.  Jeg er vel ingen dingseboms.  Her snakker vi om en helt annen dingseboms, noe skikkelig rålekkert……

Jeg gjør meg nå klar for å presentere denne vidunderlige vakre og fine dingsebomsen.  Og den får dere se nå, i all sin prakt.  Hvis dere ser på bildet under, så ser dere at den heter CURLI, dingsebomsen altså.

Pent navn også eller?  Jo, det må man kunne si at det er, CURLI.  Klinger flott!  Og det er derfra denne flotte dingsebomsen kommer fra, CURLI, som er et norsk selskap som har spesialisert seg på hårpleie, velvære og skjønnhetsprodukter, sånne ting som en skjønnhetsblogger som meg er opptatt av.

CURLI selger masse spennende produkter, deriblant den allerede nevnte dingsebomsen, og nå begynner sikkert folket å lure på hva det egentlig er for noe denne allerede nevnte lekre dingsebomsen, og det får da være grenser for hvor lenge man skal spenne bloggleserne på pinebenken, så da skal jeg rett og slett slippe katta ut av sekken og avsløre at den lekre dingsebomsen er en AeroFlow hårføner, altså en sånn skikkelig bra hårføner som gir resultater du bare tidligere har fått hos frisøren.  Og en slik en kan du altså ha hjemme på badet, og få et profft resultat hver gang du føner håret.  Høres ikke det fristende ut?  Det høres kanskje ikke så fristende ut for menn med måne, men for andre med litt lengde på håret er det perfekt med en hårføner som gir skikkelig bra resultat.  Og det beste er…….at du nå får 10% rabatt hvis du bruker rabattkoden Allan10 og bestiller denne lekre dingsebomsen på CURLI AeroFlow-butikken.  For et fantastisk bra tilbud og for et fantastisk bra produkt!!!  Du tenker kanskje ja, det er nå masse hårfønere der ute, så hvorfor kjøpe akkurat en slik AeroFLow hårføner fra CURLI?  Det er mange gode grunner for det, men den kanskje viktigste grunnen er nok at CURLI AeroFlow er den kraftigste og beste hårføneren på markedet.  Og det er ikke noe jeg bare sier fordi jeg er kjøpt og betalt for å si det på en måte ettersom jeg jo får prosenter når dere shopper med rabattkoden AK15 som  dere sikkert skjønner.  Nei, CURLI AeroFLow er best i test 2024 både hos dinguide.no og bestetester.no.  Og vet dere forresten hvilken hårføner som er nest best på disse testene?  Jo, det er sagnomsuste Dyson Supersonic, som koster dobbelt så mye som CURLI AeroFlow?  Skal man ha seg en skikkelig bra hårføner velger man vel ikke den neste beste til dobbel pris av den beste?  I alle fall ikke jeg!!  Og det tror jeg ikke dere heller gjør kjære blogglesere.  Kjenner jeg dere mine kjære og gode og trofaste bloggleserne rett, så er dere så smarte at dere velger den beste og billigste fremfor den nest beste og dyreste, og da blir det CURLI AeroFLow.  Et lett valg!  Og glem nå ikke å bruke rabattkoden Allan10 hvis du kjøper the best there is av hårfønere slik at da får den enda litt billigere:)

Les utfyllende artikkel om CURLI AeroFlow i DinGuide hvis du vil vite mer om denne lekre dingsebomsen:  https://www.dinguide.no/curli-aeroflow-harfoner-best-i-test-2024/

Og CURLI AeroFlow bestiller du herRabattkode Allan10

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:   https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Mer info om CURLI AeroFlow:  https://allansverden.no/page-92/

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg