Gud har bursdag i dag!

Reklame | Lyko

I dag har Gud bursdag! Gud blir 57 år i dag!!  Nei, det er selvsagt ikke meg selv jeg tenker på.  Det får da være grenser!  Tror dere at jeg er blitt helt splitter pine gal eller tullerusk?  Og jeg er da heller ikke så gammel som 57 år!  Nei, nei!!  Og trodde dere virkelig at jeg hadde opphøyd meg selv så høyt i egne øye, som til gud.  Nei, det får da holde med at jeg er o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge som har vært på 2. plass på topplista til blogg.no.  Noen gud er jeg vel ikke, i alle fall ikke ennå, er jeg vel?  Nei, det tror jeg ikke.  Men man kan jo bare spekulere i hva en førsteplass på topplista til blogg.no hadde kunnet gjøre for selvbildet til den o store prominente.  Nei, det vil vi ikke spekulere i.  Jeg tror vi lar den ballen ligge dø.  Men det er bare å gjøre klar bursdagskake med lys.  Det er tross alt ikke hver dag Gud har bursdag!  Og det skulle da vel bare mangle om ikke den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen skulle gratulere Gud med dagen!  Og det gjør jeg herved nå!  Gratulerer med dagen Gud!  

Dere lurer sikkert på hvem denne Gud er som jeg feirer bursdag til i dag.  Det er ikke meg selv.  Det er forresten heller ikke bursdag til bloggeren Tom Martin Dahle jeg feirer på bloggen min i dag, altså han som står bak bloggen Tomsmatprat som ligger øverst på topplista til blogg.no hver jæv&% dag og som dermed er den nåværende bloggkongen.  Tom Martin Dahle virker å være veldig ydmyk, jordnær og helt uanfektet av alle topplasseringene på blogg.no, i motsetning til visse andre, ingen nevnt ingen glemt, og ser neppe på seg selv som Gud, i alle fall ikke utad.  Så det er heller ikke Tomsmatprat vi har den ære og gratulere i dag, og ikke tror jeg heller Tom Martin Dahle har bursdag akkurat i dag heller.  Det er nok større sjanse for at det er en annen dag:)

Nei, det er altså Gud som har bursdag!  Det blir kake og brus tror jeg.  Dagen må jo feires!  Det blir gøy!  De gærne har det godt, og det har jeg og:)  Det er selvsagt en stor begivenhet når Gud har bursdag, og jeg kommer nok tilbake med enda et innlegg om begivenheten senere i dag.  Og jammen kan du lese det innlegget hvis du klikker her.

Ha en fin dag alle sammen.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

 

3 kommentarer
    1. Jeg venter spent på hvem denne Gud er… Har hørt om han, og lurt på hvem han er, så det hadde vært fint om du i tillegg har bilder å vise i neste blogginnlegg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg