Herregud!!! Er han nå på tiktok også?

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel. Elskling.no og Gina Tricot

GASP//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg strevde fælt i går med å finne ut hva jeg skulle blogge om, og det kan du lese mer om her.  Det endte da altså egentlig med at gårsdagens innlegg bare ble et innlegg om at jeg rett og slett ikke visste hva jeg skulle blogge om, og med et håp om det skulle bli likar i morra, altså at dagens innlegg som du leser nå faktisk skulle handle om noe, og noe annet enn gårsdagens innlegg der jeg bare blogget om at jeg ikke visste hva jeg skulle blogge om.

Har jeg så funnet ut noe fornuftig å blogge om i dag da, eller blir dette bare et blogginnlegg om fjas eller ingenting eller om at jeg ikke vet hva jeg skal blogge om?  Ja, det er dagens store spørsmål. Og svaret på dagens store spørsmål er at jeg faktisk har funnet noe å blogge om i dag.  Det er dessverre ikke noe veldig spennende, snarere tvert imot, men det er noe.  Og det som det er, er rett og slett en liten nyhet eller kunngjøring eller hva man skal kalle det.  Og nyheten eller kunngjøringen er at jeg nå også er å finne på tiktok og på youtube.  Jeg har altså fått meg slike kontoer eller profiler eller kanaler eller hva det nå heter på tiktok og på youtube, og det betyr at dere mine kjære blogglesere faktisk kan besøke den o store prominente toppbloggeren på tiktok og youtube hvis dere vil se den o store i levende live.  Ja, jeg skjønner godt at dere jubler vilt og uhemmet over denne fantastiske nyheten:)

Allan på tiktok:  allankristensen7  https://www.tiktok.com/@allankristensen7?lang=en

Allan på youtube: @allankristensen503  https://www.youtube.com/channel/UC9JudjLWYgpznuGIir8Rsfw

Og hvorfor i himmelens navn er Allan å finne på youtube og på tiktok.  Tiktok er vel i alle fall noe som er mest brukt blant ungdommen?   Ja, det er jo nettopp det det er, så da er det jo bare på sin plass at også jeg er der. Den viktigste grunnen til at jeg er havnet på tiktok er nok likevel at det er greit å opprette en tiktok-profil, for da kan man jo fortelle om at man har gjort det på bloggen en dag man ikke har noe annet å fortelle.

Ja, ja, så ble det jammen et blogginnlegg i dag også, og jeg fikk fortalt verden at jeg er på tiktok. Jo, jeg vet!  Kvaliteten på innleggene mine er ikke all verden for tiden.  Det gnistrer ikke helt av innleggene, for å si det mildt.  Når jeg neste gang skal oppdatere topplista over det verste mølet, som du kan se her, så kan det vel tenkes at dagens innlegg er en god kandidat til å komme høyt opp på verste møl-lista.  Jeg trøster meg dog med at det neppe kan bli mye verre, det må snart bli bedre, i alle fall litt.  Kanskje i morgen?

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg