Hi folks! I’m back, raring to go, tror jeg!

Reklame | Tanrevel, Elskling.no og Gina Tricot

Hi folks!  I’m back, raring to go, tror jeg!  Ja, jeg har avbrutt bloggpausen min.  Jeg har hatt bloggpause noen dager etter at vi reiste på ferie til Tyrkia, og hadde i utgangspunktet forberedt meg på å ta en bloggpause helt til vi skulle hjem i begynnelsen av august, ettersom jeg hadde fryktet at internett på hotellet her nede kunne være ustabilt og gjøre mitt viktige bloggearbeid vanskelig, og det kan du lese mer om her.  Men nå har vi fått en bra internettløsning som er stabil og bra, så da er bloggpausen herved avviklet og jeg er tilbake, raring to go, som jeg innbiller meg at amerikanerne sier.  Vel, det er kanskje en sannhet med modifikasjoner, for jeg er tilbake med blogging igjen, men kanskje ikke med full energi og entusiasme som uttrykket “raring to go” skulle antyde.  Men det hørtes jo litt fint ut, er liksom litt schwung over “raring to go”, så da er jeg tilbake, “raring to go”, selv om jeg jo når sant skal sies er mest opptatt av å holde bloggen i livet i ferien, og ikke la den dø hen, inntil jeg jeg er tilbake i gamlelandet og kan ha fullt fokus på bloggingen igien uten å bli avbrutt og avledet av bading og soling og spising og drikking…av vann selvsagt.  Det er varmt her i Tyrkia, så jeg må ha jevn tilførsel av væske for å holde væskebalansen oppe på anstendig nivå.  Så da satser jeg på at nettet står meg bi slik at det blir litt ferieblogging fremover.  Jeg må jo ta hensyn til mine kjære blogglesere som selvsagt aldri kan få nok av allansverden og alt fjaset mitt, ej heller på fine sommerdager, og jeg må jo også passe på å holde meg attraktiv for potensielle sponsorer som sikkert synes det er bra hvis den o store lirer av seg noe møl hver eneste dag, som mange klikker seg inn på.  Så da så!  I’m back, raring to to, tror jeg!

Jeg har i alle fall fått på meg feriehatten og bloggerhatten.  Og jeg er klar for litt blogging fra det store utlandet i dagene fremover, hvis da nettet fortsatt virker som det skal.  Og gjør det det, så skal nok bloggen min holdes i live med innlegg frem til jeg er tilbake, selv om det kan nesten bli med kunstig åndedrett i dagene som kommer, ettersom jeg ikke har planlagt noen skikkelige kvalitetsinnlegg de neste dagene, bare noe fjas og møl.  Det får bli det det blir!  Kanskje ses vi morgen?  Jeg er nok tilbake med noe fjas, eller noe møl:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om syden-livet:  https://allansverden.no/page-29/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg