Jeg må dessverre fortelle dere noe trist i dag:(

Reklame | Tanrevel, Elskling.no og Gina Tricot

Kjære blogglesere!  Jeg må dessverre fortelle dere noe trist i dag, noe fryktelig trist.  Ja, jeg har forsåvidt antydet at jeg ville måtte fortelle dere noe trist på denne tiden i juli måned i et tidligere innlegg der jeg fortalte om mine planer for juli måned, og det kan du lese mer om her, og i dag er da denne dagen kommet da det triste skal måtte meddeles.

Jeg ber dere forberede dere mentalt på det som nå kommer, stålsette dere for hva som kommer til å skje, for nå skjer det.  Nå forteller jeg om det som er trist og leit og sørgelig, og det som verre måtte våre.  Ja, noen har kanskje en anelse hva som nå kommer.  Men de som har hatt en slik anelse har sikkert forsøkt å fortrenge det, prøvd å tenke at det kan vel ikke være sant.  Men det er det…….

Jeg tar en pause fra blogginga og allansverden.blogg.no!!!!!!!!!!!!!

Nå blir det nok sikkert mye fortvilelse, strigråting og tenners gnissel blant alle dere mine kjære blogglesere, men det er dessverre sant.  Jeg tar en pause fra bloggingen, fra i dag av og en stund fremover, uvisst hvor lenge.  Det kan bli helt frem til begynnelsen av august, men det kan være at jeg er tilbake før.  Det kommer litt an på egentlig.  Vi kommer til Alanya og Tyrkia i dag der vi skal være på ferie i to uker, og når vi har vært på ferie her tidligere i Tyrkia, har jeg smertelig erfart at internett på hotellene kan være ustabilt, og mobildata er svindyrt å bruke i Tyrkia, så dyrt at jeg kan ikke ta meg råd til å betale mobiloperatør, som ikke sponser meg og som jeg ikke husker navnet på, tusener på tusener for å bruke mobildata mens jeg er på ferie.  Så derfor har jeg bestemt meg for å ta en bloggpause mens jeg er på ferie, kanskje helt til vi er kommet oss hjem i begynnelse av august, eller så kan det bli at jeg tar en kortere bloggpause og er tilbake før, neppe i morgen, men kanskje senere en dag.  Det kommer litt an på nettet egentlig.

Men i utgangspunktet er det godt mulig at det blir bloggpause frem til august.  Jeg trenger et stabilt internett for å kunne skrive blogginnlegg.  Tenk dere at jeg sitter og skriver på et fantastisk bra innlegg, og så plutselig detter nettet ut og jeg mister alt fja…..ehh all teksten jeg har skrevet, og slik kan jeg ikke ha det.  En o stor prominent toppblogger og og fremtidig bloggkonge må ha et stabilt internett, ellers blir ikke livet noen dans på roser, og det bør vel være en dans på roser når man er toppblogger, eller i alle fall en dans på rød løper, med champagneglass og kanape og stabilt internett.  Og er det ikke det, så blir det bloggpause, og jeg forbereder dere på at det kan bli bloggpause helt frem til august, eller kortere tid hvis nettet er min venn.  La oss håpe på det beste!

Jeg vet det kan bli lenge uten å lese nye kvalitetsinnlegg i allansverden.  Men ikke fortvil altfor mye.  Ventetiden til august, eller før, kan kanskje forkortes litt ved å lese gamle blogginnlegg, og på denne linken finner du faktisk en oversikt over alt fja…..ehh alle innleggene mine som dere må gjerne må lese i påvente av mer fja……ehhh nye innlegg:  https://allansverden.no/page-6/  Ikke glem å klikke på reklamen på de gamle blogginnleggene som du leser utover sommeren:)  Husk at når du klikker på reklamen, så blir det reklamepenger til den o store slik at han kose seg ekstra masse på ferie i Tyrkia og leve det gode liv med masse god mat og hikke….eh….drikke og mer til:)

Da er det vel bare en ting å si, og det er som cowboyene pleide å si….so long!  Vi ses:)  Og vi ses i alle fall i august.  Kanskje før?  Og når jeg er tilbake, så er jeg kanskje tilbake med fornyet energi, drive, bloggfaglig kraft og vitalitet og andre fine ord, og det blir masse kvalitetsinnlegg med høy språklig, litterær og visuell kvalitet fra august av og helt inntil reklamepengekrana skrus til for godt fra blogg.no og diverse sponsorer, og måtte det bli leeenge til:)  Og hvis ikke jeg kommer tilbake med fornyet bloggkraft og alt det derre andre, så blir alt som før, alt ved det gamle altså, bare masse fjas og møl på bloggen, hver dag fra ende til annen.  Vi får se!  Det er aldri godt å si hvor haren hopper, eller hva som kommer i allansverden, om det i det hele tatt kommer noe. La oss i alle fall håpe at det kommer noe, en eller annen gang, i alle fall i begynnelsen av august, helst før, men som sagt, en vet aldri hvor haren hopper, eller når:)  Tja, det får holde med tørrprat om harer og fjas og møl nå for i dag tenker jeg.

Ha en fin dag!  Takk for at du er innom og besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

11 kommentarer
    1. Jeg har prøvd å blogge fra “syden” før… Det var fryktelig irriterende. Husker jeg brukte mye tid på irritasjon, og det er jo ikke bra for ferieturer. Men den gang brukte jeg bare wifi, nå bruker jeg bare mobildata. Og reiser ikke til sydlige strøk. Men holder meg her hvor nettet er stabilt 😀

    2. Det blir sikkert koselig for både deg og familien med en liten bloggpause. 🤗 Om det blir for vanskelig, kan du jo gjemme kladdeboka under solsenga eller hotellputa for å notere bloggidéer som popper opp, til senere 😁 Jeg hadde en plan om å ta litt fri fra blogg i sommer også. Det skulle imidlertid vise seg at er det er alt for mye spennende og fristende å skrive om her i Spania til å la være…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg