Hipp hipp hurra for den o store prominente toppbloggeren!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan i dag siden jeg har bursdag tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Hipp hipp hipp hurra for den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som har vunnet pris i Gryxen Awards både i 2021 og i 2022.  Og jeg sier hipp hipp hurra ettersom denne ubegripelig prominente toppbloggeren faktisk har bursdag, og det faktisk i dag!!!  Og det er jammen en merkedag når slikt skjer, at slik en prominent herremann har bursdag og fyller 29, enda en gang.  Og gøy, for noen og enhver, er det jo selvsagt at denne o store prominente herremannen er ingen ringere enn meg selv, og at det blir bursdagsfeiring i dag.  Ja, det blir jo ikke bare i dag.  Det blir feiring hele helga til ende.  Det passer seg jo fint når man har bursdag på en fredag.  Da kan man liksom feire litt bursdag gjennom helga, inntil det ubønnhørlig er slutt på feiring og blåmandagen inntreffer, på mandag.  Men det skal vi da virkelig ikke ha fokus på i dag og i helga.  For nå er det bursdag.  Det er kake, det er frokost på senga formoder jeg, det er gaver, forhåpentligvis dyre og eksklusive som kan være en toppblogger verdig, og kanskje er det enda noe mer spennende som skjer. Og det skal viftes med flagg og feires, som seg hør og bør, når en prominent toppblogger har bursdag!!!!

Ja, det er selvsagt stort for hele nasjonen når store, viktige mennesker har bursdag, men jeg skal faktisk ikke skrive så mye mer om og forherlige meg selv i dag, til en forandring, selv om jeg er slik en o stor prominent toppblogger.  Jeg skal derimot ha litt fokus på bursdagssanger.  Det må det jo være når det er bursdag, bursdagssanger altså.  Jeg har faktisk ikke rangert og kåret de beste bursdagssangene enda.  Det burde jeg vel strengt tatt gjøre, for jeg har jo hatt rangeringer og kåringer av alt mulig annet rart, og det kan du lese mer om her, så det er vel bare på sin plass også å se litt på bursdagssaner og rangere disse.  Og det skal jeg altså gjøre i deg, lage en rangering av de fineste og flotteste bursdagssangene.  Det passer jo også fint i dag siden en stor og viktige mann og prominent toppblogger har bursdag!  Synes dere ikke?  Jo, selvsagt gjør dere det!  Her er de, de 10 fineste bursdagssangene:)

10.  Happy Birthday to you, fremført av noen og enhver i de aller fleste bursdager rundt omkring

9.  Happy Birthday med Stevie Wonder

8.  Congratulations med Cliff RIchard

7.  Alle vil vi gratulere med Rune Rudberg

6.  Birthday med Katy Perry

6.  Vi har den ære og gratulere fra “Dyrene i Hakkebakkeskogen”

5.  Dagen er din med Scandinavia

4.  Bursdagssang (Landkrabbeversjonen) fra Kaptein Sabeltann

3.  Hurra for deg som fyller ditt år, fremført av noen og enhver i diverse bursdager med neiing og bukking og             dansing og snurring undt i ring.

2.  Surprise, surprise med Bruce Springsteen

1. Bursdags-smurfen

Det kan selvsagt bare være en vinner….Bursdags-smurfen!!!!  Er vel litt lei denne Happy Birthday som jeg jo har hørt langt over femti ganger før i egne bursdager, men det er noe sprekt og nytt og morsomt med Bursdags-smurfen!  Så den er min vinner i kåringen av fineste bursdagssang!!!  Og da tenker jeg at det kan passe å runde av dagens blogginnlegg med at vi alle hører på denne Bursdags-smurfen!!!  Den er tross alt vinneren av denne fjaskåringen av bursdagssanger, og dessuten passer det fint å høre på den og kanskje stemme i for å hylle den umåtelig store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen, altså meg selv!!!

Ha en fin dag alle sammen!  Overraskende, men like fullt hyggelig at du fortsatt går inn på bloggen min og leser alt dette fjaset.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772
Les blogginnlegg om bursdager og merkedager:  https://allansverden.no/page-24/?pagelayer-live=1
Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/
Min hjemmeside:  https://allansverden.no/
Hvorfor ikke investere noen få tusenlapper i en robotstøvsuger, og slapp av i tv-stolen mens robotstøvsugeren ordner og fikser slik at kåken blir skinnende ren?  Gjør som jeg og skaff deg en Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.
Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg