Holiday Quotes fra “Friends” hver dag fram til jul!

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Det er første desember i dag.  Adventstida er i gang.  Det er 24 dager til julaften – nedtellingen har begynt.  Det er mye å glede seg til kjære blogglesere, med advent og jul og denslags, og jeg skal også glede dere kjære blogglesere med ett daglig blogginnlegg av usedvanlig høy språklig, litterær og visuell kvalitet hver eneste dag frem til julaften, men også etter den tid faktisk.  Ja, jeg vet!  Jeg er veldig snill med dere!!  Tenkt at jeg lirer av meg kjempespennende blogginnlegg også i den travle førjulstida.  Det er helt fantastisk!  Og jeg begynner desember-måned med en liten adventskalender-greie på en måte.  Jeg kunne sikkert ha formulert det litt bedre og litt klarere hva det egentlig er, men jeg har det litt travelt i adventstida, så jeg holder meg til at det er en slags adventskalender-greie, så finner dere sikkert hva det egentlig er hvis dere fortsetter å lese dette blogginnlegget.

Bloggerfruen har gjort kjevla klar, hun skal bake i adventstida, og da bruker hun kjevla, og den kan vel i utgangspunktet brukes til så mangt, også baking.  Har jeg da egentlig noe jeg skulle ha sagt når jeg vet at bloggerfruen har denne kjevla si klar i kjøkkenskapet.  Jepp, det har jeg.  Jeg har holiday quotes fra tv-serien “Friends”, en for hver dag, fra i dag og frem til julaften.  Så da kan bloggerfruen bare ha denne kjevla si så mye hun vil.  Og jeg tenkte jeg ville dele disse holiday quotes’ene fra “Friends” med dere, så har dere også noe dere skulle ha sagt, faktisk noe hver eneste dag frem til jul.  Men før jeg deler selve holiday quotes’ene med dere bør jeg kanskje forklare nærmere hva holiday quotes betyr, for dere som kanskje ikke er så stødig i utenlandsk, og holiday quotes er slike sitater om ferie og jul, og sagt av karakterene i tv-serien “Friends”, altså Joey og Ross og Monica og Chandler og Phoebe og det tror jeg var alle fem friends’ene.  Vi har forresten “Friends” boksen i film-samlinga i kjellerstua, en virkelig klassiker det!

Vel, nok om filmsamlinga i kjellerstua og Friends-boksen og forklaringer på hva holiday quotes betyr.  Her kommer selve holiday quotes’ene, en for hver frem til jul.

  1. “I’m the Holiday Armadillo! I’m a friend of Santa’s and he sent me here to wish you a ‘Merry Christmas!'” — Ross
  2. “Here’s to a lousy Christmas, and a crappy New Year!” — Ross and Rachel
  3. “Went to the store, sat on Santa’s lap, asked him to bring my friends all kinds of crap. He said all you need is to write them a song. Now you haven’t heard it yet, so don’t try to sing along… No don’t sing along. Monica, Monica have a happy Hanukkah. Saw Santa Claus, he said hello to Ross. And please tell Joey, Christmas will be snowy. And Rachel and Chandler, hasuhwmgg hangler…” — Phoebe
  4. “Ugly Naked Guy is decorating his tree! Oh my god, you should see the size of his Christmas balls.” — Phoebe
  5. “It’s like night of the living dead Christmas trees.” — Chandler
  6. “Happy Christmas Eve Eve!” — Phoebe
  7. “What if she gets you one great present, two medium presents, and then a bunch of little presents? And you’ve just gotten her one great present? I mean, that’s just gonna make her feel bad. Why would you do that to her Chandler? Why? Why?” — Rachel
  8. “There’s coconut in the Hanukkah Menor-eos.” — Ross
  9. “But I didn’t get to shake my belly like a bowl full of jelly.” — Chandler
  10. “My New Year’s resolution is to learn how to play guitar. You know those special skills I have listed on my resumé? I would love it if one of those was true.” — Joey
  11. “Don’t you have to be claymation to say stuff like that?” — Chandler
  12. “The charity’s on fire!” — Phoebe
  13. “I am gonna be happy this year. I am gonna make myself happy.” — Ross
  14. “Wow, Monica’s letting other people help decorate her tree! Did someone get her drunk again or…?” — Ross
  15. “1999! The Year of Joey!” — Joey
  16. “My New Year’s resolution is to pilot a commercial jet plane.” — Phoebe
  17. “Chandler, you being here is the greatest Christmas present I could have ever imagined. Now give me my real gift.” — Phoebe
  18. “What’s not to like? Custard, good. Jam, good. Meat, good!” — Joey
  19. “We are dessert stealers. We are living outside the law.” — Rachel
  20. “I grew up in a house with Monica, OK? If you didn’t eat fast, you didn’t eat.” — Ross
  21. “Here come the meat sweats.” — Joey
  22. “Joey doesn’t share food.” — Joey
  23. “I deserve a real celebration and I am not gonna let some sweaty little man make me feel badly about it.” — Phoebe
  24. “I understand why Superman is here, but why is there a porcupine at the Easter Bunny’s funeral?” — Phoebe (fra https://www.elitedaily.com/entertainment/friends-holiday-quotes-instagram-captions)

Ja, da har vi jo noe vi kan si frem mot jul.  Første desember i dag, og da kan jeg fortelle dere at “I’m the Holiday Armadillo! I’m a friend of Santa’s and he sent me here to wish you a ‘Merry Christmas!'”  Dette visste dere sikkert ikke, at jeg var the Holiday Armadillo og en venn av nissen.  Men nå vet dere det.  Og nissen kan fortelle, sånn i all fortrolighet, at også han har gått til anskaffelse av en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger, og han har da sikkert brukt rabattkoden AK15 slik at han har fått 15% på kjøpet i Neatsvor-butikken.  Nissen er jo så travelt opptatt i jula, så da synes han det er perfekt med en robotstøvsuger som kan seg av rengjøringen, mens han styrer med julegavene.  Gjør som nissen og skaff deg en Neatsvor X600 Pro du også, og husk å oppgi rabattkoden AK15 når du bestiller her.

20221109_175935-1200x900

Ha en kjempefin adventstid alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Allan kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er hårfjernen Iviskin IPL G3 den perfekte julegaven til henne?  Ja, det er den så utvilsomt!  Alle vil ha en Iviskin IPL G3 til jul, og du må være rask ute hvis du skal sikre deg en.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

2 kommentarer
      1. Ja, jeg måtte nesten ta alle og bli ferdig med de. Jeg regner med at jeg blir travelt opptatt utover desember med å skrive takketaler til alle prisene jeg har lyst til å vinne i Gryxen Award, og da kan jeg ikke drive å bale med masse Friends-sitater oppi det hele:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg