Hurra for denne vidunderlige gladmandagen!!!

Reklame | CURLI. Iviskin og Neatsvor

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

I dag har jeg bare en ting å si, og det er hurra for denne vidunderlige gladmandagen!  Livet leker, og det sånn til de grader.  Det er ferietid, det har det vært noen uker, og jeg kjenner at kommunal jobb og slit og blåmandager begynner å bli bare et vagt minne, om noe som har vært, og jeg liker det.  Ja, jeg liker det sånn til de grader også!!  Det er fint med gladmandag og ferietid!

20190725_180432(0)

Ja, man blir nesten litt lat av gladmandag og ferietid, og i dag var det bare så vidt jeg orket å blogge i det hele tatt, så jeg gikk faktisk inn på chatteroboten “chatgpt” på mobilen for å se om ikke den derre chatteroboten heller bare kunne skrive et lite blogginnlegg om “gladmandag” mens jeg bare ferierte.  Det kunne den…….men, ja det er et men, for gladmandag for chatgpt viste seg å være noe annet enn gladmandag for meg.  For det er klart at for meg så er jo gladmandag en mandag jeg har fri fra den kommunale jobben min…..men for chatgpt så er gladmandag noe annet, og jeg ble nok litt overrasket for jeg hadde jo regnet med at chatpgt hadde fått med seg at jeg er den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren som elsker gladmandager og hater blåmandager og således kunne tatt utgangspunkt i noe av dette og laget et blogginnlegg med fokus på den o store, som seg hør og bør.  Men den gang ej.  Istedenfor så foreslår chatgpt følgende når den skal “skrive et blogginnlegg om gladmandag”.

Oppdag Gleden med Gladmandag hos KIWI
Mandager har lenge hatt et rykte for å være ukens mest utfordrende dag. Etter en avslappende helg, kan det være tøft å komme tilbake til rutinen. Men hva om jeg fortalte deg at mandager nå kan bli litt lysere og litt sunnere? Takket være KIWI sitt konsept “Gladmandag”, kan vi alle starte uken med et smil og et sunnere kosthold.
Gladmandag er en fantastisk kampanje fra KIWI som gir deg 15 % rabatt på all fersk frukt og grønt hver eneste mandag. Denne kampanjen ble introdusert for å oppmuntre folk til å spise mer frukt og grønnsaker, og gjøre sunn mat mer tilgjengelig og rimelig for alle. Ved å gi oss denne rabatten, håper KIWI å inspirere oss til å velge sunnere alternativer og kanskje prøve noe nytt i frukt- og grønnsaksavdelingen.
Så dette er altså hva chatgpt kan finne på å blogge om når den skal blogge om gladmandag, en reklametekst for KIWI der vi får lese om at man får 15% rabatt på all fersk frukt og grønt hver eneste mandag.  Er det da ikke nok reklame i allansverden fra før om ikke en gjesteblogger som chatgpt også skal begynne med reklame?  Jeg skulle ville mene det ja!!!  Fytterakkern altså!!!  Er det ikke nok med reklamen som er, for robotstøvsugere og hårfjernere og hårfønere og annet rart om det ikke skal bli enda mer reklame og da, for KIWI og frukt og grønt, uten at hverken jeg eller chatgpt får et rødt øre fra de derre KIWI-butikkene.  For jeg har ingen samarbeidsavtale med KIWI (arghhh!!!), men hvis det er noen KIWI-folk som leser denne bloggen må de gjerne ta kontakt så er jeg med på et samarbeid.  Jeg er alltid klar for nye sponsorsamarbeid, klar som et egg, døgnet rundt.  Er du KIWI-mann eller KIWI-dame eller annen kommersiell aktør, og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier mot klekkelig betaling, da kan du lese mer her:  https://allansverden.no/page-41
Nei, i dag er jeg ikke direkte imponert over chatgpt, reklamere for KIWI gratis når det skal blogges om gladmandag!!  Ikke særlig smart gjort i grunnen.  Jeg hadde ventet meg noe annet, noe mer intelligent, om så litt kunstig, der man virkelig får frem for en fantastisk dag gladmandagen er, i motsetning til den jævlige blåmandagen, men alt må man visst gjøre selv, også blogge om gladmandag.  Men så skulle jeg jo være litt lat i dag og ikke orke å blogge selv, så da får jeg heller prøve en annen gladmandag med den store hyllesten til denne fantastisk fine dagen.  Det kommer jo flere gladmandager….

Ha en fin gladmandag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om gladmandager:  https://allansverden.no/page-69/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Nesten utsolgt!!!  CURLI AeroFlow!!!!  Damene og langhårete lasaroner går mann av huset for å sikre seg et eksemplar av den beste og kraftigste og mest proffe hårføneren på markedet på supertilbud.  Få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow i tillegg til rabatten på tusen kroner som allerede er gitt – bruk rabattkoden Allan10 og gjør et hårføner-kupp i dag før det er for sent!!!  Hårføner-butikken finner du her.

Fantastisk juli-tilbud!  Få fantastisk juli-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg