Hurra for meg som fyller mitt år!!!

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel og Shopping4net

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Hurra for meg som fyller mitt år, ja, meg vil dere gratulere! Ja, nå kan dere altså få mulighet til å gratulere den o store prominente toppbloggeren med dagen, for det er nemlig i dag det skjer.  Det er i dag at bloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no har bursdag og skal feire 29-årsdagen nok en gang.  Jeg liker å feire 29-årsdagen.  Jeg har gjort det mange ganger før, og det er like gøy hvert år.  Jeg feirer i år også:)

Så i dag blir det storstilt feiring i bloggerboligen når selveste bloggerkongen har bursdag.  Det blir flagg, champagne, krone, flaminguy-dress eller en annen dress.  Jeg har mange å velge blant.  Og så blir det vel sikkert flagget fra hus og hytte.  Om det blir flagget fra andre bygg rundt om i det ganske land er jeg usikker på.  Det kunne jo tenkes, men det er ikke helt godt å si:)

Det blir vel bursdagskake i dag.  Og det skal jo en del bursdagslys oppå ei bursdagskake, for min del 29 lys, så det kan det jo nesten likne på et fakkeltog hele greia, men det er det altså ikke!  Det er bare noen bursdagslys oppå en bursdagskake, ikke så veldig mange heller.  Jeg er litt spent på hvilken bursdagskake som konemor og bloggerbarna har funnet på å lage.  Jeg må nok bare vente i spenning og se.  Kanskje blir det en av disse, eller kanskje alle….?

Jeg vil ikke gå av veien for en Manchester United-kake, heller ikke en ostekake og absolutt ikke en oreokake, og kan forsåvidt gå for alle tre, og flere om så.  Men jeg må vel nesten bare spenne meg på pinebenken og vente på kake og gave.  Men jeg får se i kveld da:)  Og angående gaver; det blir jo selvsagt også spennende å se hva det blir for noe slags rart som kommer som bursdagsgaver.  Jeg har jo offentliggjort ønskelista, og det kan du lese mer om her, og er spent på hvor mye flott og dyrt jeg får.  Jeg regner jo med at jeg får noe dyrt og flott, o stor og prominent toppblogger som jeg jo er med en 2. plass på topplista til blogg.no på samvittigheten.  Jeg blir dog uansett veldig glad uansatt hva jeg får, spesielt hvis det er noe dyrt og flott:)

Men nå må jeg faktisk kjøre på jobb.  Jeg må jobbe selv om jeg har bursdag, og det er jo selvsagt veldig trist, men that’s life, og noen ganger er livet litt for kjipt, men i ettermiddag når jeg kommer fra jobb, blir det feiring og livet leker:)  Og vi fortsetter feiringen i morgen, og helga til ende.  Da kommer største bloggerdatter hjem fra skole i Tromsø, og vi fortsetter feiringen så lenge jeg føler det er naturlig for en toppblogger å feire bursdag, og det kan bli lenge.  Vi prominente feirer som seg hør og bør over flere dager, og det er absolutt minimum.  Såpass bør det vel nesten være:)

Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du leser bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772
Les blogginnlegg om bursdager og merkedager:  https://allansverden.no/page-24/?pagelayer-live=1
Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/
Min hjemmeside:  https://allansverden.no/
Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837
7 kommentarer

Siste innlegg