Det nærmer seg, det nærmer seg…

Reklame | Gymgrossisten og Kitchentime

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Det nærmer seg, det nærmer seg!!!  Prinsesse Ingrid Alexandra har bursdag 21. januar, kong Harald har bursdag 21. februar, dronning Sonja har bursdag 4. juli, kronprins Haakon har bursdag 20. juli, kronprinsesse Mette-Marit har bursdag 19. august og flere andre prominente mennesker har bursdag i tiden som nå kommer.  Ikke minst meg selv!  Jeg har faktisk bursdag nå ganske så snart, nemlig 29. september.  Da skal jeg feire 29-årsdagen nok en gang, men det er faktisk min første bursdag som blogger etter at allansverden så dagens lys i oktober i fjor, og ettersom jeg nå siden den gang er blitt en ganske så prominent blogger, følte jeg det var riktig, og helt på sin plass, å vie et innlegg på bloggen til det som snart skal skje, at den o store prominente bloggeren fyller år siden dette jo helt åpenbart har ganske så stor allmenn interesse, i alle fall i allansverden:)

Tida går rakst fremover!  29. september nærmer seg faktisk egentlig med stormskritt, og i den anledning tenkte jeg at det var på tide å offentliggjøre ønskelista, slik at de som skulle ønske å gjøre stas på denne prominente bloggeren får litt tid på seg til å tenke ut hva de vil gi den o store bloggeren i bursdagsgave.  Og hvis man har litt tid på seg, kan man også sette av litt penger om man skulle føle trang til å kjøpe noe skikkelig dyrt i bursdagsgave, og såldes gjøre slik at man bruker litt av lønna fra august, og resten av lønna fra september på å kjøpe noe virkelig fint.  Det kan jo være økonomisk fordelaktig å fordele en litt stor utgiftspost på to måneder hvis det er tale om noe skikkelig dyrt og fint og eksklusivt.  Her følger mine bursdagsønsker!

* Ny bil!  Konemor hadde bursdag i mars, og fikk da ny bil i bursdagsgave, en hyundai ionic 5, svindyr greie, og det kan du lese mer om her.  Konemor er riktignok gift med bloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, men er samtidig ikke selv blogger, og således bare et helt vanlig, ordinært menneske.  Burde ikke da den o store bloggeren himself få sin egen bil i bursdagsgave, og kanskje en enda litt mer fornem bil enn bilen til konemor?  Jeg vil tenke at det er ikke mer enn rett og rimelig.  Det finnes vel noen sånne ultrasvindyre luksusbiler vil jeg mene og tro.  Jeg har hatt mange tusen besøk på mange av mine innlegg, og hvis for eksempel noen tusen av mine blogglesere gikk sammen i et spleiselag, vil det bare bli noen hundrelapper eller tusenlapper pr. person, så kunne den o store bloggeren fått sin egen en bil til en verdi opp mot en million eller to eller tre.  Jeg tror Sophie Elise har en Porsche Taycan 4S.  Den er veldig fin.  Jeg kunne godt kjørt rundt i en slik jeg også.  Så kunne konemor bare kjørt rundt i den der konebilen sin.

* Allværsjakke.  Jeg ønsker meg ny allværsjakke, en slik lang, vindtett og vanntett, med hette.  Den jeg har har fått et hull på innsida, og så er den av merket Adrian Hammond som ikke er et spesielt dyrt merke, kjøpt inn før jeg ble blogger, og nå som jeg er blitt prominent blogger tar det seg ikke helt ut å vandre rundt i en Adrian Hammond-jakke, med hull på innsida.  Synes dere det tar seg ut?  Nei, selvsagt gjør det ikke det.  Kan godt tenke meg en jakke fra gucci, armani, Ralph Lauren, Michael Kors eller Versace.

* Jerven-duk.  Konemor har sin egen Jerven-duk som hun kan sitte i ute på altanen på Penthouse Månetoppen 38D og kikke på nordlyset og fjellene rundt uten å fryse.  Jeg ønsker meg en slik også slik at jeg slipper å sitte ute og fryse.  Det er synd på den o store bloggeren hvis han må sitte ute og se på nordlyset og bli kald på magen.

* Truger.  Kunne gjerne tenke meg truger slik at jeg kan gå litt ut i terrenget vinterstid, gjerne opp på en liten fjelltopp, eller fjellknaus, ta bilde og legge ut på facebook slik at jeg kan få mange “likes” og hyggelige kommentarer hvor sprek og sunn jeg er.

* Truser.  Kan godt tenke meg noen flere truser, men det er et par men.  De må være romslige slik at det er plass til det som skal være inni dem, og således ha en bra stor størrelse vil jeg tenke er lurt, og så må det være truser av anerkjente, dyre merker.  Hvis du lurer mer på hva slags type truser jeg foretrekker, kan du klikke her for å lese innlegget mitt fra tidligere der jeg kårer mine fineste truser.  Men jeg ønsker meg uansett ikke billige mannskit-truser.  Det må være litt klasse over trusene:)

Det blir spennende å ha bursdag.  Jeg kan sikkert også ønske meg en dyr eksklusiv champagne og kanskje noe sånn svindyr håndlaget sjokolade.  Det kan også være noe for en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no!!!  Det er ikke lenge igjen nå til bursdag, bare noen dager faktisk.  Jeg gleder meg!  Året er forresten ellers stappfull av spennende bursdager, fra januar til desember.  I starten av innlegget mitt ramset jeg opp bursdagene til en rekke prominente mennesker som har bursdag før meg på året.  Og etter min bursdag er det også flere spennende bursdager i vente.  Jeg kan for eksempel nevne at Durek Verett har bursdag 17. november:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Exxent//Gense//Rosti Mepal//Gense

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg