Hva er det egentlig vi har i vente?

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//Under Armour

Det har vært litt av en uke allansverden som nå går mot slutten.  Det har vært en uke der jeg har åpent innrømmet at jeg har publisert innlegg med lavere kvalitet enn det jeg pleier å gjøre til vanlig, og akkurat det kan du jo lese mer om her.  Jeg er ikke akkurat stolt over de innleggene jeg har lagt ut denne uka, det har ikke vært høyverdig litteratur akkurat, som det jo pleier å være, og det har nok også gitt seg utslag i noe dårligere besøkstall denne uka.  Og det er jo ikke bra!  Så da slutter jeg med det, å skrive dårlige innlegg.  Heretter blir det andre boller i allansverden!!!  Og det skal være sikkert og visst at det blir.

Det er snart ny måned.  Vi nærmer oss august, en måned som på mange måter markerer overgangen fra sommer til høst her oppe hvor jeg bor, men forhåpentligvis ikke vinter.  I morgen skjer det forresten ting i allansverden. Jeg har tidligere nevnt at ting kommer til å skje med allansverden, og det er i morgen det skjer!!!  Det skjer store ting!!  Jeg kommer til å offentiggjøre en nylansering!  Det blir stort!  Fantastiske greier!  Men dere må vente til i morgen.  I morgen kl. 0700 skjer det!  Går du inn på allansverden i morgen kl. 0700 så få du se.  Det er ikke så mange timer til.  Den som venter på noe godt, venter ej forgjeves!!!  Forkort ventetiden og ta deg litt jordbær mens du venter!  Og les gjerne noen av mine gamle blogginnlegg hvis det blir fælt lenge å vente:)

I tillegg til det “nye” som kommer i morgen, vil kvaliteten på innleggene i allansverden igjen være fantastisk bra fra nå av da.  Det blir mye spennende blogginnlegg i neste uke.  Jeg skal ikke bake boller, men jeg skal bake kake, en slags kake er det vel, og jeg skal vise dere fremgangsmåten for hvordan du også kan lage denne kaka.   Jeg skal ellers ta dere med på kafebesøk, vi skal på fjelltur og det blir spektakulært.  Så skal det også handle litt om camping og fotball, en salig blanding av mye rart med andre ord, men alle innlegg av svært høy kvalitet:)

Husk å klikke deg inn på bloggen min i morgen da.  Det blir spennende greier.  Ha en fin søndag!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

CHLEO armstol Sennepsgul//RAKEL//LUIS//BARATTI//TENHULT//HULTSFRED

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg