Tid for å gjøre opp status!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//GASP//GASP//ICANIWILL

Noen ganger kan det være greit å stoppe og gjøre opp status, for å se hvordan det går, evaluere ting, justere på ting, se litt på veien videre.  Og i dag tenkte jeg at jeg skulle gjøre opp status for allansverden og denne bloggingen min.  Jeg nevnte i et innlegg tidligere i sommer, som du kan lese her, at jeg hadde tenkt å være litt lat i sommer og ikke gidde og blogge hver dag, kjøre på med masse reprise-innlegg i sommer, men heller komme sterkere tilbake fra august.  Hvordan har det egentlig gått med disse planene?  Tja, det har vel gått delvis heller dårlig med de planene, for jeg har ikke fått til å være så lat som jeg hadde tenkt å være, og har faktisk lagt ut innlegg på bloggen min hver dag i sommer likevel.  Jeg fikk plutselig ånden over meg og har lagt ut daglige innlegg som før.  Det skyldes selvsagt at jeg fikk dårlig samvittighet overfor mine trofaste blogglesere som jeg ble redd for å skuffe, og det skyldes selvsagt ikke at jeg tapte reklamepenger på å ikke legge ut noe hver dag.  En blogger bryr seg om ikke om penger, et liv i luksus, lekre og vakre ting, men han bryr seg om sine blogglesere:)  Derfor har det faktisk kommet noe i allansverden hver i dag, i sommer også:)  Jeg har tenkt på nettopp dere kjære blogglesere!

Jeg får kanskje nevne at jeg i sommer også har lagt ut noen innlegg med reprise av tidligere innlegg, og det har vært såpass høy litterær kvalitet på disse innleggene at jeg kommer til å fortsette med noen reprise-innlegg fremover også.  Gled dere til alt det flotte som vil komme, men gled dere ikke akkurat til neste uke:)

Vi går nå inn i siste uke i juli.  Vi er kommet hjem fra ferie på Rhodos, vi har hentet katten Felix Askeladden på potehotellet, og vi har hentet hunden Picasso Kristensen, som har vært på sommerferie i Øksfjord i Finnmark.  Så nå er vi fulltallige hjemme igjen, og vi blir nok en del hjemme fremover, men kommer også til å ta noen små turer hit og dit, kanskje med bobilen Bob, uten at vi nå helt har lagt konkrete planer i så måte.

Hva så med allansverden fremover?  Den uka som vi nå går inn i kommer til å bli en skikkelig drittuke i allansverden.  Jeg kommer kanskje ikke til å blogge hver dag, og de innleggene jeg likevel legger ut kommer til å være dårlige, til en forandring.  Jeg har tidligere bare lagt ut innlegg av svært høy kvalitet, både litterært og visuelt sett, som for eksempel dette innlegget som du kan lese her, og har aldri lagt ut skikkelig dårlige innlegg.  Så det tenkte jeg at jeg ville prøve nå, å legge ut skikkelig dårlige innlegg altså, for å teste ut hvordan disse blir mottatt.  Som blogger er det viktig å skille seg ut, gjøre ting annerledes, bli lagt merke til, for slik å få bra besøkstall, så man kan tjene seg søkke rik på reklameinntekter.  Så da prøver jeg en uke med dårlige innlegg for å se hvordan responsen blir på det.

Jeg starter i morgen med en test av et eller annet.  Det blir egentlig bare fjas og tull!   Så blir det også noe produktreklamer og noe reprise.  Men hvor dårlig kan jeg klare å få disse blogginnleggene? Det blir spennende å se.  Jeg er selv veldig spent på hvor dårlig det kan bli.  Og er du også nysgjerrig hvor dårlige innlegg jeg kan klare å prestere å skrive, er det bare å klikke seg inn på allansverden hver dag for å sjekke ut, om det i det hele tatt er noe der, og hvor dårlig det egentlig er.  Selv tror jeg det kan bli så dårlig at det kan bli litt komisk faktisk!

Fra august måned skjer det imidlertid ting i allansverden.  Det skal jeg komme tilbake til når det begynner å nærme seg august enda mer.  Men det er store ting!  Jeg tror ikke jeg skal røpe mer av det nå, men spenne dere på pinebenken noen dager til. Det kan være greit å tilbringe noen dager på en pinebenk, å stå i det ubehagelige littegranne, ha det litt kjedelig, og noe av det kan du faktisk lese mer om her, for da kan det fort være at man setter mer pris på å ha det gøy når man er kommet seg bort fra denne pinebenken.  Kommende uke blir en jævli uke i allansverden, en skikkelig drittuke, dårlige innlegg, hvis det i det hele tatt er noe der, men alt kommer til å bli bedre.  Fra 1. august satser jeg alt, hus og hjem, bil og båt  (båten “elvegrisen” altså), og jeg smeller til for å nå toppen av topplista til blogg.no, ved hjelp av en ny “greie”, en ny “ting”.  Og som dere leser, har jeg nå allerede begynt å senke kvaliteten på det jeg skriver, idet jeg omtaler mitt nye hjelpemiddel for å nå bloggetoppen som en ny “greie” eller en “ting”,  noe som vel er nokså dårlig og upresis språkbruk.  Og verre kan det komme til å bli:)  OK!  La oss gjøre oss klar for noen dager med dårlige, gørrkjedelige blogginnlegg, skikkelig ørkenvandring altså, men ting blir bedre, snart!

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Ha en fin uke!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Four Reasons//Benton//RMS Beauty//Briogeo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg