Hva pakker man med seg på ferie?

Reklame | Lindex, Tanrevel, Elskling.no

Jeg har begynt å pakke!  Jeg reiser snart på ferie.  Det blir gøy.  Og i dagens innlegg i allansverden skal dere få et tips hva som er nødvendig å pakke med seg når man skal på ferie.  Det er jo mange ting som er viktige å få med seg når man skal på ferie.  Det er viktig å ikke glemme noe, for når man er borte er det jo veldig kjedelig hvis man plutselig finner ut at man har glemt noe viktig, og det er jo ikke noe gøy når man er langt, langt hjemmefra.  Så det er viktig å tenke gjennom alt man skal ha med, gå systematisk til verks, slik at man får meg seg det vesentligste.  Vi suser av gårde på ferie i morgen.  Bloggerfruen og bloggerdøtrene driver fortsatt og legger nedi ting i sine kofferter, det være seg kjoler, topper, hårfønere, krølltenger, vippetenger og så videre og så videre.  Jeg er imidlertid ferdig, for lenge siden.  Jeg er jo en strukturert person og går planmessig til verks når jeg pakker og får det gjort ganske raskt.  Her er mine tips om hva man bør pakke med seg når man skal på ferie.  Feriekofferten min er nemlig klar til å lukkes igjen og sendes av gårde på rullebåndet på flyplassen…

Jeg har med meg shorts.  Det er varmt dit vi skal.  Jeg har med meg pass.   Det må man ha når man skal ut av landet og inn i et annet land.  Jeg har også med meg Europeisk Helsetrygdkort og har selvsagt reiseforsikring.  Det må man man, ikke minst hvis man skulle bli syk.  Pengeboka ligger der.  Tannbørsten kan være grei å ha med.  Sånn liten veske for å ha pass og pengebok er også kjekk med.  Jeg kjøpte min på Hard Rock Cafe, og det kan du lese mer om her, og den er kjekk å ha med på reise.  Så pakker jeg selvsagt også med rød løper i tilfelle jeg skulle få lyst til å gå på rød løper på ferie.  Jeg er tross alt o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge.  Sist men ikke minst, den ene tingen jeg aldri reiser noen sted uten å ha med, jeg tenker selvsagt på den oppblåsbare gullkrona.  Ja, jeg nevnte at jeg er fremtidig bloggkonge og da er det lurt å ha med gullkrone, og denne oppblåsbare gullkrona tar nesten ingen plass.  Genial greie!

Da er jeg reiseklar!  I morgen suser jeg avgårde.  Og da skal jeg fortelle på bloggen min hvor ferden går:)

Ha en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

 

4 kommentarer
    1. Husk solbriller! 😉 Ellers var jeg veldig nysgjerrig på hva den “badeleken” kunne være. Bra du oppklarte det mysteriet for meg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg