Hva er verdens beste godteri?

Reklame | Gymgrossisten og Røhnisch

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er mye godt snop, altså godteri, og vi har vel alle våre favoritter.  Noen liker surt, andre liker salt, noen liker sjokolade, gamlinger digger kamferdrops, andre liker lakris eller gele eller potetgull eller is eller karameller eller andre ting.  Personlig liker jeg faktisk alt dette, i tillegg til andre ting, men med unntak av kamferdrops, forståelig nok:)  Men hva er verdens beste godteri?  Det skal jeg avsløre i dag i allansverden.  Jeg kan dere et par hint først.  Verdens beste godteri er ikke godteri fra Haribo, og har du lyst til å vite hva slags Haribo-godteri som er det beste kan du klikke her, og verdens beste godteri er heller ikke en iskrem, selv om Barebells Ice Cream sticks raspberry licorice, som du kan lese mer om her, kommer høyt opp på lista over beste is.

Verdens beste godteri er derimot noe annet.  Det er blanding av salt og sursøtt, en blanding av to godteri.  Jeg tenker selvsagt på hockeycrocs.  Verdens beste godteri er hockeycrocs!!!  Uimotståelig godt!

Hockeycros er slike gelekrokodiller som man får kjøpt i smågodtavdelingen på butikken.  Man kjøper noen slike ja, fortrinnsvis mange, veldig mange, og så trenger man hockeypulver, mye deilig godt hockeypulver som på bildet over, og vi ser alle at dette er hockeypulver og ikke noe helt annet!  Ja, det ser vi jo veldig klart og tydelig.  Man strør så hockeypulver over krokodillene, og vipps så har man hockeycrocs, og det smaker ganske utrolig godt.  Det er kombinasjonen mellom det søte og sure og det salte som gjør hockeycrocs til det som det er, verdens beste godteri.  Prøv det selv.  Du vil ikke angre!  Hockeycrocs er snadder det:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch

 

4 kommentarer
    1. Jeg er en “hund” etter all slags snop jeg altså..Men Smash er faktisk det beste jeg vet, kunne spist pose på pose uten stopp 😀 Salt og søtt sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg