Hvem har kjørt kniven inn i juice-pakken og hvorfor?

Reklame | Lyko og Hickap

Braun//Remington//Kevin Murphy//Sebastian Professional

Jeg må bare krype til korset og bekjenne mine synder.  Jeg er den skyldige!!  Det er jeg som har kjørt kniven i juice-pakken.  Jeg hentet kjøkkenkniven, sirklet meg inn på juicepakken, og med et hardt, bestemt hugg, så kjørte jeg kjøkkenkniven inn i juice-pakken.  Fort gjort!  Enkelt og greit!  Jeg har tross alt morder-genet, og det kan du lese mer om her.  Det lå for meg veldig naturlig å sette kniven inn i juice-pakken:)

Hva er så motivet?  Hvorfor kjørte jeg kniven inn i juice-pakken?  Man gjør jo selvsagt ikke slikt av ren forlystelse, gjør man?  Det er vel ingen som tror at den o store prominente toppbloggeren himself bare plutselig henter kjøkkenkniven og setter den hardt og bestemt inni juice-pakken, bare sånn for gøy?  Eller har han det i seg å gjøre slikt bare for gøy?

Det er gjerne et motiv bak våre handlinger.  Vi kan handle på impuls, la oss styre av følelser, men i dette tilfellet skal jeg jeg innrømme at jeg satte kniven i juice-pakken som ren hevn for alle de gangene jeg har forsøkt å helle juice ut fra en slik oppklippet juice-pakke, bare for at halve innholdet plutselig kommer strømmende ut, og det blir søl og klisj i glasset og på bloggerkjøkkenbenken.  Og slikt er ikke gøy!  Da hjelper det faktisk å lage et lite snitt med kniven oppe i juice-pakken slik som vist på bildet, og når man nå heller juice, så oppfører juice’n seg mye roligere og den finner veien ned i glasset på en mer anstendig og roligere måte, og man slipper søl og klisj!  Jeg er usikker på hvorfor dette fungerer slik det gjør, men juicens veier ser ut til å være ganske så uransakelige:)  Så lag et lite kutt i juice-pakken før du heller i glasset.  Bruk morderkni…….ehhhh kjøkkenkniven:)  Det får være dagens lille lifehack eller hverdagstips:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg med flere smarte hverdagstips:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Selvbruning fra Hickap, Bronze Booster Light Self Tanning Drops:

https://c.mtpc.se/tags/link/3278152

Sminkebørster fra Hickap, Classic Face Set:

https://c.mtpc.se/tags/link/3278177

Eye shadow palette fra Hickap:

https://c.mtpc.se/tags/link/3278181

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

3 kommentarer
    1. Hei Allan. Det der e ikke så lurt. Har opplevd flere ganger at det blir myyye gris med hull i juicepakken. Fordi : når du skal ha juice neste gang, rist godt på pakken fordi den bør jo blande seg …..og det blir bare masse søl rundt omkring . 😅

    2. Jeg lager alltid ekstra hull i juice-pakken, enten med kniv eller gaffel, eller hva jeg enn har for hånden. Veldig effektivt, å om du ikke lager hulle for stort holder du pekefingeren over når du rister juice-pakken i ettertid. Null søl, null stress. Er det kanskje for å unngå vakuum man lager det hullet? Å dermed unngå skvulping? Juice ut, og luft inn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg