Hvilken vei skal dorullen henge?

Reklame | CURLI

Fantastisk tilbud i dag:  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Vi mennesker har alltid hatt for vane å stille store spørsmål, om livet og annet rart.  Og i dagens innlegg i allansverden skal jeg se nærmere på ett av livets store spørsmål.  Nei, jeg tenker ikke på hva som skulle være meningen med livet og sånt.  Det blir vel egentlig litt opp til hver enkelt å definere og finne ut av.  Men jeg skal derimot heller se på et annet av livets store spørsmål, en problematikk som er nært knyttet til doruller.  Så skulle det altså handle om doruller i allansverden i dag.  Ja, man vet sannelig aldri hva den o store prominente toppbloggeren finner på å blogge om.  Det kan være så mangt!  Det var vel ingen som skulle tro at jeg skulle blogge om doruller i dag? Men det gjør jeg altså, blogger om doruller.  Så i dag blir det ikke bare noe fjas eller møl på bloggen min, det blir derimot et kvalitetsblogginnlegg om doruller!!!

Og doruller er kjekt å ha, og det har vært kjekt å ha leeenge.  Han google kan fortelle meg at amerikaneren Seth Wheeler krediteres som skaperen av den første dorullen helt tilbake i 1871, og og 20 år senere tok han også patent på dorull-holderen slik vi kjenner den i dag.  Hva mer kan kan så egentlig si om doruller.  Vi trenger vel ikke gå i detalj om dorullens bruksområder, men det er likevel et fundamentalt spørsmål som alltid kommer opp når man snakker om doruller, ett av livets store spørsmål altså, og det er selvsagt hvilken vei dorullen skal henge, og da er det enten med papiret ut fra veggen, eller så er det med papiret inn mot veggen.

Skal den henge sånn?

Eller skal den henge sånn?

Noen foretrekke det ene, andre foretrekker det andre.  Men hva er rett?  Eller er det noe rett eller galt her?  Det er visst det!  For det er noe som er rett her!  For dette har det vært forsket på.  Forskere ved Universitetet i Colorado der borte i Amerika har i alle fall konkludert med at hvis enden av dopapiret henger under dorullen, er det større sjanse for at fingrene til den som skal bruke dorullen kommer bort i veggen når en skal ha papir.  Og det er ikke bra.  For på veggen, der er det bakterier, mye forskjellige baselusker som vi helst ikke skal ha på hendene våre.  Henger enden av dopapiret derimot over dorullen, er hendene bare borti papiret når man skal tørke seg i ræva.  Og det er bra!  Ja, det er altså mer hygienisk å ha enden av dopapiret hengende på utsiden av dorullens, slik som på bildet under.  Og slik er det da også at dere bør henge dorullen, såfremt dere ikke er noen skjettlugger som ikke bryr dere om dere får bakterier på hendene.

Visst dere forresten at måten du henger dorullen på kan si noe om personligheten din?  Sikkert ikke!  Men det kan det.  Det har vært forsket på det også.  Er du en person som henger dorullen slik at papiret er over dorullen, da har du en dominerende personlighet.  I motsatt tilfelle, er du en person som henger rullen slik at papiret er under, da er du mer underdannig og myk.  Så da vet dere det!  Personlig er jeg visst en underdannig og soft skjettlugg, for jeg foretrekker faktisk at dorullen henger slik at papiret er under.  Jeg vet ikke hvorfor.  Det bare føles mer riktig sånn, men det igjen henger sikkert sammen med at jeg er mer underdanning og myk, og en gris-ladd!!  Usikker på bloggerfruen!  Men når jeg tenker meg om, så hender det at papiret henger over dorullen på badet i bloggervillaen, så da går jeg ut fra at det er bloggerfruen som må ha vært på ferde.  Det gir mening!  Bloggerfruen har nemlig en fin silikonkjevle, men på en handletur tidligere fant bloggerfruen ut at hun skulle kjøpe seg en trekjevle, og damer med trekjevler skal man ikke spøke med, jf. Finbeck og Fia.  Slike damer er gjerne litt dominerende og sånt, og bloggerfruen bruker vel ikke denne trekjevla så ofte til baking, så da regner jeg med at hun vandrer rundt med kjevla og henger papiret over papiret over dorullen.  

Hvilken vei henger så du dorullen?  Er du dominerende og herskesyk og opptatt av god hygiene og sånt, eller er du underdanning og myk og soft og en ekte skjettlugg?

Ha en fin dag.  Hyggelig at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:   https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Kilder:  https://www.nettavisen.no/maten-du-henger-dorullen-pa-kan-si-noe-om-personligheten-din/s/12-95-3423210284

 

Snart utsolgt!!!  CURLI AeroFlow!!!!  Damene og langhårete lasaroner går mann av huset for å sikre seg et eksemplar av den beste og kraftigste og mest proffe hårføneren på markedet på supertilbud.  Få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow i tillegg til rabatten på tusen kroner som allerede er gitt – bruk rabattkoden Allan10 og gjør et hårføner-kupp i dag før det er for sent!!!  Hårføner-butikken finner du her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg