Hvor skal man plassere en slik nisse som dette?

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

De fleste nissene har nå inntatt bloggervillaen og er klar for julefeiring.  Det er en del av dem, trolig et tresiftret antall, minst.  Og dersom det er noen som har et litt anstrengt forhold til nisser, så er nok ikke bloggervillaen vår det beste stedet å komme til nå i juletida.  Huset er fylt opp av ulike nisseskapninger, og hvis du klikker her, så kan du se en rangering de fineste nissene i Liveien 5.  Jeg kom bare på 6. plass – skandale!

Noen nisser har sine faste plasser fra år til år, men det er en nisse som jeg sliter med å finne den rette plasseringen til, og det er dette ufyselige utysket av en nisse…

Dette må være tidenes styggeste nisse.  Den er virkelig rar.  Jeg merker umiddelbart den dårlige, negative energien som nissen utstråler, og jeg unngår bevisst å legge for mye merke til den.  Jeg har ofte tenkt på hvor plasserer man en slik nisse.  Bloggerfruen har insistert på at den bør stå på hedersplass på stuebordet, men jeg har forsøkt å overbevise henne om at det finnes mer passende steder å plassere dette nissevesenet, uten hell.  Bloggerfruen kan være sta som et esel, spesielt når det gjelder denne nissen som hun merkelig nok liker veldig godt. Ikke vil hun selge nissen heller, og ble ikke blid da jeg foreslo å legge nissen ut til salgs på finn.no, eller bare gi den bort på loppemarked.  Selv har jeg forsøkt å plassere nissen følgende steder…..

Oppå søppeldunken, eller forsåvidt nedi.

Inni kattedoen…

Inni hjørnet i garasjen bak sommerdekkene til bilen…

Jeg synes egentlig der inne i garasjen bak sommerdekkene var en fin plassering til denne nissen.  Det er faktisk ikke pyntet med nisser akkurat der fra før, så der er det ledig plass.  Det må vel være innafor å pynte litt inne i garasjen også når det er jul, eller kanskje pynte litt oppå søppeldunken eller forsåvidt nedi.  Hvor synes dere denne nissen bør plasseres?  Kom gjerne med forslag så jeg kan prøve å overbevise bloggerfruen at den passer bedre andre steder enn akkurat oppå bordet i stua.  Forslag tas imot med takk.

Forresten, hvis flere ble litt uvel å se på denne nissen, og vil få tankene over på andre ting ved å lese om noe annet enn denne forferdelige nissen, anbefaler jeg at dere klikker her.

Håper dere alle får en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min!

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les flere blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

KALLE//NEPTUN//KARA//HENNY//DAYTON//HENNY

2 kommentarer
    1. den nissen bør plasseres i en bål tønne hvor man brenner rusk og rask,
      kan også plassere den i peisen. Nå som strømmen er dyr der det fint å
      ha noe å fyre opp i peisen med.🔥🔥🔥🔥👍🏾👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg