Hvordan går det egentlig med treninga, Allan?

Reklame | Gymgrossisten

Anarchy//Röhnisch//Adidas//SBD Apparel

Årets første måned går mot slutten.  I morgen er 31. januar, og vi går deretter over til en ny vintermåned?  Jeg tenkte jeg skulle stoppe og gjøre opp status for treningen så langt i år.  Hvordan går det egentlig med treninga?  Og da tenker jeg på hvordan det går med treninga i den virkelige verden, og ikke bare her på allansverden, der det visstnok skal gå ganske bra.  Jo da, det går vel forsåvidt greit i begge mine to verdener.  Løper et par-tre ganger i uka, mest inne på tredemølla faktisk, men det er god trening det også.  Gått ned ett kilo siden jul.  Det er ikke mye, så her må det skjerpings til, eller så blir det verdens jævligste suppe hvis det ikke blir litt fortgang, og det vil man jo helst unngå.  Har også vært ute og løpt ja.  Man føler seg gjerne sprekere og freshere før man løper enn etter:)

Etter
Før

Det skal jammen ikke stå på innsatsen:)  Jo, det går altså bra med treninga, men da tenker jeg på løping.  Jeg har ikke begynt med noe sånn styrketrening.  Tenker jeg kjøper den t-skjorta under, så er alt avklart i forhold til styrketrening og at det kanskje ikke er så nødvendig egentlig.  Klikk gjerne på t-skjorta og bestill du også:)  Eller bare “klikk”.  Et slikt “klikk” er gjerne det samme som klingende mynter i en pengebinge, og det hørtes nesten litt vakkert og poetisk ut om jeg skulle si det selv:)

SBD Apparel

Ja, så går det så bra med den der treninga til Allan, sier han selv, men kan dere egentlig være så sikker på at det gjør det da?  Kanskje allansverden ikke er den virkelige “allansverden”, men bare sånn som Allan vil den skal være?  Og kan dere egentlig vite hvordan “allansverden” egentlig er ved å lese denne bloggen? Det blir nesten som det der skillet til den tyske filosofen Immanuel Kant, som jo skiller mellom “Das ding fur mich” og “Das ding an sich”, og hvis dette blir helt tysk og gresk på samme tid, så er den første “tingen for meg”, altså virkeligheten for meg, altså slik dere oppfatter den og tror den er, og den andre “tingen i se seg selv”, eller noe sånt, virkeligheten slik den “egentlig” er.  Det var vel en liten forenkling av Kants lære, men blir det mer avansert enn som så, blir det både tysk og gresk også for hodet til en stakkars blogger på blogg.no, så jeg lar det være slik.  Dere kjære lesere kan altså bare se allansverden som “das ding fur mich”, men jeg vet hvordan allansverden egentlig er, altså das ding an sich.  Herregud!!!  Nå ble det jammen mye rare ord og ting og tang her.  Tror Allan trenger å spise litt frokost før han blir fullstendig tullerusk.  Men skal han egentlig spise frokost, eller har han allerede spist frokost, og bare skriver han det med frokost for å ha noe å skrive om når han ikke helt visste hvordan han skulle runde av dette innlegget.  Ja, det er jo egentlig ikke så godt å si.  Nei, det blir frokost!  Ha en fin søndag!!!

2 kommentarer
    1. Si meg én ting, Allan, eller to – du som er en oppegående, sosialt intelligent og våken mann – hvordan kan det ha seg at du ønsker å bli sprekere enn du trenger å være? Og forstår du ikke at du ikke går ned mer i vekt ganske enkelt fordi du ikke trenger å gå ned i vekt? 😀

    2. Det der var jammen kloke ord! Det er helt sant, jeg trenger da egentlig ikke være sprekere enn jeg nødvendig! Det var begrunnelsen jeg trenger for en film og en pose med nøtter og snacks og hockeycrocs og potetgull i kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg