Hvordan smaker en milkshake på Basecamp NORD?

Reklame | Gymgrossisten, Shopping4net, Neatsvor, Iviskin, Ivieyes

Abilica//Master Fitness//Gymstick//Abilica

I dag skal det handle om milkshake i allansverden.  Milkshake er jo en drikke laget av pisket melk, fruktsaft eller andre tilsetninger av smaker, og tilleggsingredienser kan gjerne gjerne være sukker og iskrem.  Jo, milkshake er en god drikke.  Man kan lett lage milkshake selv, og dermed også kunne lage et blogginnlegg og fortelle om hvordan jeg pisker melka og tilsetter fruktsaft og kanskje litt andre smaker og ingredienser.  Og hvis man lager litt fjas rundt det hele får det gjerne en lengde som gjør at det kan presenteres som et blogginnlegg, og slikt er gull når man i grunnen ikke har så mye å blogge om og fortelle om.  Så kanskje lager jeg et slikt blogginnlegg en eller annen gang, når det ikke er noe annet å blogge om, og det kan fort bli når dag som helst.

Men man kan også gå ut på en kafe eller liknende og kjøpe en milkshake der og så anmelde denne milkshake’n, gi den terningkast og slikt.  Det kan bli blogginnlegg av slikt også, og det er nettopp det jeg skal gjøre i dag, så jeg kan klare å få produsert noe på bloggen i dag også.  Og det gjør jeg jo!  Det blir test av milkshake.  Jeg tar turen til Basecamp NORD i Målselv Fjellandsby.  De serverer burgere og milkshake.  Jeg har tidligere smakt på burgerne på Bascamp NORD.  De er himmelsk gode, og det kan du lese mer om her.  Men i dag skal jeg smake på milkshake.  Jeg er spent på om den også er himmelsk god.  Jeg tar turen innom…

Basecamp NORD holder til i de gamle lokalene til blånisselandet i Målselv Fjellandsby, og tilbyr blant annet glamping, altså innendørs camping, ved siden av burgerrestaurant med burger og milkshake.  For å komme dit forlater jeg Månetoppen oppe i Målselv Fjellandsby, og går ned til den grenda i fjellandsbyen som kalles “bygda”, og det er her i området “bygdefolket” og Basecamp NORD holder til.

Jeg går inn og har selvsagt mer lyst til å bestille en saftig reinsdyrburger med blåmuggost eller en biffburger med honningsennep, men så var det jo ikke det jeg skulle blogge om i dag, så da blir det milkshake.  Og jeg går for en vanilje-milkshake!  Kort tid etterpå er den der, milkshake’n.  Jeg får den høflig og vennlig overrakt, og siden jeg er o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no blir det gjort ekstra stas på meg, og i tillegg til milkshake’n får jeg rødt sugerør, marshmallows, krem, godteri og melkehjerte, og jeg føler meg umiddelbart så important som det er naturlig å føle seg med tanke på at jeg er o stor prominent toppblogger, og det kjennes godt og riktig!!!

Jeg smaker på milkshake’n.  Det smaker milkshake med vaniljesmak.  Kjempegodt!  Enkelt og greit terningkast:  6.  Så var da terningen kastet og jeg fikk laget et blogginnlegg i dag også, og det var jo kjempegreit.

Ta deg gjerne en tur innom Basecamp NORD du også – kjempegod milkshake og saftig gode burgere:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om livet i Målselv Fjellandsby:  https://allansverden.no/page-9/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Ny robotstøvsuger?  Gå for testvinneren Neatsvor X600 Pro og få rabattkode av meg:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt ved hjelp av lys.  Les mer på:  https://allansverden.no/page-51/?pagelayer-live=1

Mindre hodepine og bedre søvn med blålysbriller fra Ivieyes.  Les mer på: https://allansverden.no/page-52/?pagelayer-live=1

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg