Jeg besøker den gamle kongen og drikker karashake!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Du verden for et møte det skulle bli!!!  Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen, altså meg selv, hadde tatt turen helt til Alta for besøke den gamle kongen av blogg.no, selveste Kokkejævelen!!!  Ja, det skal sies at jeg også var i Alta for å følge bloggerdatter på Altaturneringa i fotball, men når jeg nå hadde tatt turen helt opp til denne Nordlysbyen var det en selvsagt ting at den fremtidige bloggkongen ville avlegge den gamle bloggkongen et besøk.  Det er tross alt ikke hver dag det kan være slike møter mellom så fornemme folk og bloggere og konger!

Kokkejævelen har jo butikken sin i Alta sentrum der et sted, og i en pause mellom en av fotballkampene til bloggerdatter tok jeg turen innom butikken til den gamle bloggkongen for å hilse på den gamle majesteten og for å smake på en av milkshakene han selger.

Jeg merket meg umiddelbart at det var ikke lagt frem rød løper da den fremtidige bloggkongen nærmet seg inngangen til butikken.  Jeg ble litt trist.  Men slikt er jeg blitt vant til, altså at butikker og kafeer og slikt rett og slett ikke vet hvor prominent den o store egentlig er, og ikke gjør så mye ut av det når jeg kommer på besøk.  Sånn også hos Kokkejævelen…

Jeg åpner inngangsdøra til Kokkejævelen, trer inn og blir møtt av en fantastisk verden av mat og saker og ting og stæsj som har med mat å gjøre.  Du verden så mye spennende og rart!

Skal du forresten ha tak i pepperkakeformer, finner du absolutt alt slags rart hos Kokkejævelen.  Utrolig mange artige pepperkakeformer!

Jeg går så frem til disken og blir møtt av en annen ung mann enn meg selv!  Det er dog ikke Kokkejævelen i egen høye person, men jeg regner med det er en fra den gamle kongens hoff, kanskje en prins eller noe annet rart, og jeg bestiller det jeg har kommet for å bestille…….milkshake.  Og her er det mye å velge mellom, jordbær, sjokolade, multebær, grønt eple, blå bringebær, Barbieshake, banan, cookie dough, karamell, daim, blåbær og så videre og så videre, og så selvsagt karashake, altså milkshake med tørket reinhjerte, som om den skulle være kommet rett fra Karasjok!!!  Jeg må jo bare bestille karashake, noe så rart har jeg aldri prøvd før, så det liker jeg sikkert, tror jeg.  I alle fall så bestiller jeg en karashake, med alt tilbehør, hva nå det måtte være!

Den unge “prinsen” tar imot bestilling og blir borte en stund.  Jeg tenker at han er sikkert gått for å hente den gamle kongen slik at det kan gjøres skikkelig stas på den o store prominente som nå er på besøk.  Jeg går og kikker meg litt rundt.  Mye spennende!  Ja, også et digert bilde av den gamle kongen!!!

Jeg kunne godt tenkt meg et slikt type bilde i samme store størrelse, men da selvsagt av meg selv, med krone, hengende hjemme i bloggervillaen.  Det hadde gjort seg! Jeg skal diskutere med bloggerfruen hvor det kan passe best å ha et slikt bilde av meg selv:)

Etter noen minutter så kommer så den ungen prinsen med karashaken min, ingen Kokkejævel er å se.  Vet han ikke hvem som akkurat nå er i butikken hans og handler?  Åpenbart ikke!  Den ungen prinsen kjenner meg altså ikke.  Han er åpenbart blant de få som ikke leser blogg, og som da ikke ikke er klar over hvem han nettopp har solgt en karashake til, og da har han vel heller ikke sagt fra til den gamle kongen hvem som akkurat nå befinner seg i butikken hans slik at den gamle kongen kan komme og gjøre stas på dem fremtidige bloggkongen.  Det er leit at ikke alle leser blogg, men det er jo kjempehyggelig at du som nå leser dette leser blogg – stjerne i boka til deg:)

Jeg begir meg ut av butikken til Kokkejævelen med karashaken min.  Det er sol, og i dag bruker jeg forresten solbriller fra Gucci.  Det er et dyrt merke, og det er sikkert ikke så mange av dere vanlige helt alminnelige mennesker som har råd til så eksklusive solbriller, men på bildene under kan dere se hvor fine de er, og hvor flott de passer til en o stor prominent toppblogger.  Nå er jeg spent på hvordan milkshake med tørket reinhjerte smaker…

Jeg gjør meg klar for å smake på karashake…..

Det er faktisk godt.  Jeg smaker mer…

Karashake er faktisk ikke bare godt.  Det er kjempegodt.  Nydelig milkshake!  Den smaker reinkjøtt og vanilje, og det er is og kaldt og deilig og rett og slett kjempegodt!  Dette er en virkelig god milkshake!  Terningkast:  6.  Sånn da var det gitt kjempegode terningkast, så da kan bare Kokkejævelen vipse meg litt penger for gratisreklamen, vipsnr. 90975185.  Om dere andre har lyst til å vippse meg litt penger fordi dere setter pris på å lese bloggen min, og fordi dere liker å lese alt dette fjaset og mølet, er det selvsagt fritt frem:)  Jeg blir veldig glad for alle bidrag.  Det vil gi motivasjon til å fortsette med å lire av meg masse tull og tøys og fjas og møl på bloggen min.  Klikk her for å lese det verste mølet:)

Da er besøket mitt hos Kokkejævelen i Alta over for denne gang.  Men jeg kommer gjerne tilbake for å kjøpe milkshake og andre godsaker på den kjempespennende butikken til Kokkejævelen:)

Håper dere alle får en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Alta:  https://allansverden.no/page-75/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg om kåringer, rangeringer og tester:  https://allansverden.no/page-19/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Hvorfor ikke investere noen få tusenlapper i en robotstøvsuger, og slapp av i tv-stolen mens robotstøvsugeren ordner og fikser slik at kåken blir skinnende ren?  Gjør som jeg og skaff deg en Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Er du lei av å fjerne uønsket hårvekst ved hjelp av gamle torturredskaper eller bruke masse penger på dyre salongbehandlinger?  Gjør som bloggerfruen og skaff deg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

6 kommentarer
    1. Synd den abdiserte kongen ikke dukket opp. Neste gang må du nok melde din ankomst i forveien, da hadde nok den røde løperen vært på plass også.
      Milkshake med tørket reinhjerte var kanskje ikke det som hadde fristet meg mest i den butikken.
      Har vippset deg et lite bidrag fordi jeg liker fjaset ditt. Det er nok ikke nok til en milkshake, men det er årlige tider for kjerringblogger for tiden så jeg velter meg ikke i penger og luksus – ennå.

    2. Tusen takk for vipps-bidrag, og så hyggelig at du liker fjaset mitt. Nå som du har vipset, er du ikke i fare for å bli ganet og du kan puste lettet ut. Det er verre med visse andre! Flott butikk han har kokkejævelen, og det er gøy med slike butikker som har litt andre ting enn det som vi finner på de vanlige dagligvarebutikkene. Det eneste jeg savnet på butikken var egentlig hårfjernere og robotstøvsugere. Det selger han ikke. Men det kan man jo få tak i andre steder:)

      1. Det er vel langt fra sikkert at noen andre steder ville kommet på ideen om å lage milkshake med tørket reinherte. Men jeg tror egentlig de fleste vil like karashake. Den høres litt rar ut ja, men den har en veldig god smak for de fleste tipper jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg