Jeg er rystet og sjokkert, djupt såra og vonbråten, besviken og rett og slett kokforbanna!!!!!

Reklame | Gymgrossisten

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag er jeg rystet og sjokkert, djupt såra og vonbroten, besviken, og rett og slett kok forbanna, og det er ikke hver dag jeg er det.  Men i dag har jeg nemlig bestemt meg for være alt dette!  Og det er ganske mye!  Det er altså mye sterke følelser i sving i allansverden i dag, og det med rette.  Jeg har nemlig fått se semifinalistene i årets Vixen Awards 2022, den store prisutdelingen for bloggere og influensere som skal være senere i januar.  Semifinalistene er nå blitt plukket ut, se hele lista over semifinalister her, men jeg er ikke kommet med blant semifinalistene.

Dette er så utvilsomt noe av det mest skandaløse jeg har opplevd.  Før jul minnet jeg vennlig og diskret mine blogglesere på at det kunne være på sin plass å nominere den o store toppbloggeren himself til en eller flere priser i Vixen Awards, og det kan du lese mer om her, og jeg vet om mange som nominerte meg til diverse priser, i tillegg til at jeg nominerte meg selv.  Jeg regnet således med at jeg ville bli plukket ut til å bli semifinalist i Vixen Awards, og det var med sjokk og vantro jeg scrollet meg nedover lista over semifinalister i ulike kategorier som nå er blitt lagt, bare for å finne ut at jeg er ikke blitt plukket ut av denne såkalte juryen som har plukket ut semifinalister, og som ikke har funnet den o store prominente toppbloggeren verdig en plass blant semifinalistene.

Man må kunne spørre seg hvordan dette er mulig.  Hvordan kan en jury som skal plukke ut semifinalister den store nasjonale prisutdelingen for bloggere og influensere klare å prestere og ikke plukke ut den o store prominent toppbloggeren himself til en eller flere av semifinaleplassene?  Det er for meg helt totalt ubegripelig.  Jeg klarer ikke å fatte det.  Mener de å antyde at den o store prominente toppbloggeren himself ikke er en o stor prominent toppblogger når de ikke har funnet plass til den o store på lista si over semifinalister?  Det kan jo nesten se ut som at det er slik de ser på saken. Har de glemt at den o store har vært på 2. plass på topplista til blogg.no?  Det har de åpenbart glemt ja, eller ikke fått med seg, eller bare rett og slett gitt en god faen i.  Og hva skal man si til slikt? Jeg tror dessverre det er bare en ting å si til slikt.  Jurymedlemmene må ha blitt gale!  De må ha gått fra forstanden.  Eller så har de drukket seg fulle og plukket ut semifinalistene mens de har vært sørpe fulle.  Eventuelt kan de ha blitt kjøpt og betalt, og da åpenbart ikke av meg.  Jeg sliter med å finne andre mer logiske forklaringer på hvordan de kan klare å prestere og overse den o store prominente toppbloggeren når de skal plukke ut semifinalistene, den o store prominente som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.

Ja, det er faktisk et par ting som kan bidra til å underbygge min antakelse om at jurymedlemmene har blitt splitter pine gale hele gjengen, eller at de har plukket ut semifinalistene i fylla, eller at de er kjøpt og betalt.  Hvis man ser på lista over de som er plukket ut i kategorien “underholdning” finner jeg Marcus og Martinus.  Halloooo!!!!  Hva skjer?  Marcus og Martinus!!!!!  Ikke noe galt med noen av dem.  De er veldig flinke artister, men de står seg godt uten en semifinaleplass i Vixen Awards!!!!  Og så er de i tillegg plukket ut i kategorien “underholdning”.  Det er da vitterlig ikke spesielt underholdende å høre Marcus og Martinus synge.  Da er det vel adskillig mer underholdende å lese blogg til en blogger som driver og fjaser og tuller og tøyser om alt mulig slags fjas i nesten hvert eneste blogginnlegg.  Og vi vet vel alle hvem den bloggeren er?  Men den bloggeren er altså ikke funnet verdig en semifinaleplass!  Grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!  Ja, jeg vet, det er merkelige saker!  Men verre skal det bli!

I kategorien “Sport og trening” er Jakob Ingebrigtsen nominert!  Ja, dere hørte rett!  Jakob Ingebrigtsen!  Løperen Jakob Ingebrigtsen, blant de yngste av alle Ingebrigtsen-brødrene.  Han er et fenomen av en idrettsutøver, en av være største idrettsutøvere gjennom tidene.  Men er han influenser som trenger en pris i Vixen Awards også?  Nei, nei, nei!  Vi trenger Ingebrigtsen-brødrene, alle sammen, så ikke folketallet i landet vårt kommer til å synker dramatisk, men de er jo fantastiske idrettsutøvere, og de kan vel heller sope inn idrettspriser og heller la oss reinspikka bloggere og influensere, som liker og anbefaler alt bare vi får betalt for det, få oss noen influenser-priser.  Unødvendig at Jakob Ingebrigtsen skal bli semifinalist i Vixen Awards, og jeg kan ikke helt se for meg at dette er en pris han er veldig opptatt av å få.  Det burde heller ikke være en pris han burde være opptatt av å få.  Jeg ser at han på presentasjonen av seg selv på instagram-kontoen sin har notert opp at han er olympisk mester på 1500 meter.  Jeg tviler på at han på linja under kommer til å føre opp “semifinalist i Vixen Awards 2022”, eller “vinner av Vixen Awards 2022” hvis han vinner pris.  Han er ikke som oss bloggere og influensere.  Han er noe annet rart.  Jakob Ingebrigtsen bør heller få andre priser, idrettspriser.  Man kunne vel heller ha gitt en semifinaleplass til en virkelig prominent toppblogger som faktisk har lirt av seg flere høykvalitets-blogginnlegg om trening, og de innleggene kan du se her.

Når Jakob Ingebrigtsen kan bli semifinalist i Vixen Awards, kan kanskje jeg som prominent toppblogger bli nominert til pris under idrettsgallaen.  Jeg har tross alt fullført Reistadløpet.  Det kan du lese mer om her.  Det hadde forresten vært hyggelig å bli nominert til pris under idrettsgallaen.  Det var faktisk ganske så tungt å gå Reistadløpet.  Det var et blodslit og det var dårlig vær.  Jeg vil tro at Jakob Ingebrigtsen vil være like overrasket å se meg bli nominert til pris under idrettsgallaen som jeg ble overrasket over å finne Jakob Ingebrigtsen blant semifinalistene under Vixen Awards.  Kanskje ender det opp med at Jakob Ingebrigtsen blir årets influenser 2022, og jeg blir årets idrettsutøver 2022.  Det er aldri godt å si hva disse juryene kommer frem til.  Vi får vente å se hva utfallet blir:)

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg