Jeg er visst klar for å utfordre skjebnen nok en gang!!!

Reklame | Blivakker, Elskling.no, Tanrevel og Lindex

I dag skal det handle om litt skumle og dristige saker og ting i allansverden!  Dere gjør sikkert lurt i å stålsette dere for hva som måtte komme, for det er ikke lite og det kommer til å bli et ganske så stort formidabelt splæsj!!!  Jeg er nemlig klar for å utfordre skjebnen nok en gang!  Jeg har gjort det før, og jeg gjør det igjen, på lørdag!  Ja ungdommen søker gjerne å tester grenser, leve farlig og utfordre skjebnen, og da er det vel bare på sin plass at en sånn som meg, en ungdom altså, hiver seg med på Poolrace!!! 

Det er sesongavslutning på vintersesongen i Målselv Fjellandsby i morgen.  Det blir Poolrace og afterski og DJ Whiteout, og den o store prominente toppbloggeren himself, og fremtidige bloggkonge, i egen høye person, kommer til å være til stede for å kaste glans over arrangementet:)

For dere godt voksne som ikke helt følger med på hva ungdommen driver med, så kan jeg informere om at poolrace går ut på at man tar skiheisen et stykke opp i skibakken.  Så setter man utfor, i hockey fortrinnsvis.  Vi unge, skiakrobater i moteriktige dopejakker som liker å kjenne at vi lever setter oss i alle fall ned i hockey og så suser vi nedover i en helv&/ fart, og så kommer vi frem til “pool’en”, altså et basseng som er laget der nede et sted, og hvor det gjelder å komme seg over, men hvor det er ekstra fornøyelig for publikum om noen ikke skulle komme seg over.  Dette er i bunn og grunn et poolrace!  Jeg gleder meg til hva som måtte, skriver jeg på bloggen min at jeg gjør:)

Jeg er selvsagt spent på hvordan det kommer til å gå på årets poolrace.  Det kan være at jeg kommer meg over pool’en!  Større mirakler har skjedd!  Men det kan selvsagt også hende at jeg kommer til å stupe uti og drukne, eller brekke lårhalsen.  Det kan også være at jeg rett og slett kommer til å slå meg i hjel i møtet med vannet. Jeg har gjort dette en gang før, altså hverken druknet, brukket lårhalsen eller slått meg i hjel, men jeg har vært med på poolrace.  Det gjelder å ha nok fart, og så er det lurt å lene seg litt bakover i møtet med vannet, og be en stille bønn.  Jeg bommet litt med farta sist gang.  Det stoppet liksom opp der ute på vannet, og jeg sank til bunn.  Ble reddet opp i siste liten for jeg druknet.  Men det var den den gang, og hvis du klikker her og venter til deltaker nr. 2 kommer, så kan du se hvor ille ting kan gå, men nå er det nye muligheter, og lørdag satser jeg på at jeg denne gang slipper å tørke klær og slalåmstøvler til langt ut på høsten.

Dette blir gøy.  Skipub’en i fjellandsbyen har selvsagt åpen så det kommer nok til å bli en våt og fuktig lørdag.  Det gjenstår å se hvor våt og fuktig den blir.  Kjenner jeg meg selv rett, så blir den ganske så våt og fuktig!!!

Ha en fin dag.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les om livet i Penthouse Månetoppen 38d:  https://allansverden.no/page-9/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Showpony//Showpony//Showpony//Showpony

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg