Jeg hadde ikke annet å gjøre i dag enn å spise Øksfjordkake!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg var litt tom i dag, lite å blogge om, ikke så mye som skjer, så da tenkte jeg at jeg kunne fortelle om en kake jeg en gang har spist.  Hørtes ikke det spennende ut så vet ikke jeg!  Jo, men det er jo spennende med kake, og det er godt.  Og det er spesielt spennende med litt rare kaker, som samtidig er gode kaker.  Og Øksfjordkake er en slik kake.  Bli med meg til Øksfjord og spis kake:)  Det er vel ikke sikkert det skjer så mye spennende hos deg heller i dag, så da kan du vel likesågodt bli med på en liten kulinarisk fantasireise opp til Perlekysten der oppe i gokk et sted.

Når vi ankommer Øksfjord, tar vi inn på Loppakroa.  Det er her denne Øksfjordkake befinner seg; det var i alle fall her den befant seg da jeg var og spiste den.  Jeg har forresten vært på kafebesøk i Øksfjord tidligere, og det kan du lese mer om her.

Man tager et bord med havutsikt selvsagt, og setter seg med Øksfjordkaka og en kopp kaffe.  Jeg tror ikke denne kaka egentlig heter Øksfjordkake, men den gjør det kanskje nå når en prominent blogger og influenser har kalt kaka for Øksfjordkake.  Vi influensere skal jo tross alt brukes til noe, påvirke, sette dagsorden, og hvorfor ikke også gi navn til rare kaker.  Øksfjordkaka er litt rar.  Det noe sånn butterdeig, som i winerbrød, det er vaniljekrem, og så er det jævli godt som de ganske sikkert sier her oppe, eller det som enda saftigere er, når noe er jævli godt.

Jeg begynner å spise på Øksfjordkake.  Nam! Nam!  Jeg liker Øksfjordkake!!

Der var den borte!

Så var Øksfjordkaka spist opp, og da Øksfjordkaka ikke er lenger, er ikke dette blogginnlegget lenger heller.

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden, og det fikk du vel helt sikkert lyst til etter å ha lest dette kjempespennende blogginnlegget: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Øksfjord:  https://allansverden.no/page-43/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg