Fredagskveld, vorspiel og revolusjonsfrykt!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan i dag tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Det er fredagskveld!  Og det er deilig med fredagskveld.  Arbeidsuka er ved veis ende og helga står og banker på døren og livet leker.  Og vi har en flott helg foran oss dere.  Jeg tenkte jeg ville dele litt fredagstanker med dere i kveld, ha et lite vorspiel til det som skal skje i helga, men også peke på skumle saker og ting.  

Jeg har forresten vært litt kritisk til demokratiet og folkets røst i det siste.  Og det skyldes jo selvsagt at flertallet av folket har gjerne funnet på veldig mye rart som har gjort at oss mindretallet har ristet på hodet og ikke helt har forstått hva i all verden det er som skjer.  Jeg tenker for eksempel på alt rart folket har stemt på i Melodi Grand Prix-sammenheng de siste årene, og dette kan dere lese mer om her, der folket overhode ikke har lyttet til råd fra den o store prominente toppinfluenseren om hvilke låter som bør sendes til Eurovision-finaler, og der flertallet har stemt på låter som vi faktisk ikke burde ha sendt til finaler i Eurovision.  Og da har vi jo heller ikke vunnet, som seg hør og bør, når folket skal være sta og egen og ikke høre på den o store prominente himself.

Men, og det er et men, og det er at jeg har begynt å få fornyet tro på demokratiet!!  Og det begynte jeg faktisk å få allerede før jul da folket stemte meg frem til prisen som “Årets mote/skjønnhetsblogger” i “Gryxen Awards”, og min tro på demokratiet ble ytterligere forsterket sist lørdag da første delfinale i årets Melodi Grand Prix gikk av stabelen.  Jeg anbefalte folket å stemme på Gothminister, Margaret Berger og Eya, og folket lyttet til rådene fra den o store prominente skjønnhetsbloggeren og stemte frem Gothminister, Margaret Berger og Eya til den store mgp-finalen i Trondheim Spektrum lørdag 3. februar.  Det er godt å kjenne på influenserkraften.  Den kan være sterk!!!

I morgen er det ny delfinale i Melodi Grand Prix, og da skal jeg på ny gi mine råd og anbefalninger til folket hvem vi bør stemme frem til mgp-finalen.  Vi får høre seks sanger i morgen, tre skal til finale.  Jeg skal fortelle dere hvilke tre som bør gå til finale i et nytt blogginnlegg i morgen tidlig.  Det blir mye rart i morgen som vi skal høre på i andre delfinale.  Det kan jeg si med en gang, ettersom jeg har hørt alle sangene, og jeg vil tenke at det er viktig at alle går inn på allansverden og leser mine anbefalninger, så ikke folk stemmer på noe veldig merkelig rart som da plutselig blir stemt frem til mgg-finalen og kanskje blir stemt frem videre til Eurovision-finalen i Malmø i mai.

Det blir spennende med ny delfinale i morgen.  Håper alt går bra.  Forrige lørdag ble jo mgp-sendingen avbrutt av en demonstrant fra partiet Rødt som plutselig dukket opp på skjermen med det jeg fryktet var en erklæring om at deres væpnede revolusjon skulle være i gang.  Det var det heldigvis ikke, takk og pris, de dukket bare opp med en sånn t-skjorte med “boikott Israel” på, og et palestinsk flagg, som seg hør og bør, for å minne oss på at det ikke er noe nytt når det gjelder hvem de på venstresida i norsk politikk støtter i Midtøsten-konflikten, og de mener altså vi fortsatt skal boikotte Israel og dermed ta fra oss Jaffa-appelsinene.  Ja, for min del er det ikke så farlig. Jeg spiser ikke så mye appelsiner uansett.

Jeg er spent på om Rødt planlegger nye stunt i morgendagens mgp-delfinale.  Jeg tror jeg skal følge nøye med på bloggen til Kjerringtanker i morgen.  Hun er toppblogger, men også Rødt-politiker, og har sikkert førstehånds kjennskap til om den røde horde har planlagt noen markeringer eller noen revolusjon eller annet rart som skal iverksettes i løpet av morgendagen.  Kanskje kommer det noen skjulte kodete meldinger i innlegget på bloggen til kjerringa i morgen, for å igangesette og koordinere en kommende væpnet revolusjonen?  Og kanskje dukker kjerringa herself opp og avbryter mgp-sendinga i morgen?  Hvem vet?  Den som venter får se.  Hvis Rødt for eksempel planlegger å avbryte morgendagens sending for å proklamere at revolusjonen faktisk er i gang, sender jeg gjerne over en t-skjorte med printen “allansverden.blogg.no” som demonstrantene kan bære så jeg kanskje kan få litt gratisreklame for bloggen min som en hyggelig gest, en siste antakelig, ved overgangen til proletariatets diktatur.  Ja, vi får se hva morgendagen bringer:)

Det blir i alle fall masse mgp-musikk i morgen kveld.  Det er sikkert.  Og kanskje hører vi vinneren av hele mgp i morgen, og hele Eurovision.  Jeg ser ikke bort fra det. Vi får i alle fall høre en skikkelig rå, kanonlåt i morgen.  Det skal jeg fortelle mer om i morgen da.  Da blir det altså mgp-innlegg i allansverden, med sang-anmeldelser og terningkast.  Det kan bli hyllester av vakre musikalske mesterverk, men det kan bli også bli grusomme radbrakkinger av musikalske bomskudd.  Følg med:)

Ha en god helg alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Melodi Grand Prix:  https://allansverden.no/page-11/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Hvorfor ikke investere noen få tusenlapper i en robotstøvsuger, og slapp av i tv-stolen mens robotstøvsugeren ordner og fikser slik at kåken blir skinnende ren?  Gjør som jeg og skaff deg en Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.
Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.
3 kommentarer
    1. Å herregud!!! Nå skal hun ut og samle troppene sine. Gud hjelpe oss alle sammen som ennå ikke har flyttet til Sveits;)

    2. Dersom det brått skulle komme ei velkjent kjerring spenstende ut på den scenen med flagg, faner & palestinaskjerf, så ville det utvilsomt avstedkommet æresgryxen for 2024 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg