Jeg har en kunngjøring å komme med!

Reklame | Gymgrossisten, Blivakker, Tannrevel, Gina Tricot, Elskling.no

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er ting som tyder på at jeg synger på siste verset, at jeg har blogget om det meste som er mulig å blogge om, og at det ikke er så mye mer å blogge om.  For når jeg nå i dag kunngjør at jeg i morgen skal ha en kåring av mine fineste blikkskilt, så er det kanskje et signal om at jeg begynner å gå tom for ideer, at det lakker og lir mot slutten.  Kanskje gjør det det?  Men det er ikke sikkert.  Jeg har mange forskjellige typer blikkskilt, dandert rundt omkring på Penthouse Månetoppen 38d.  Noen blikkskilt har skisteder som tema, andre har mat som tema, og kanskje klarer jeg å konstruere enda flere temaer og kategorier ut fra de blikkskiltene jeg har, noe som igjen betyr at jeg kan ha flere innlegg med kåringer av blikksilt i ulike kategorier.  Fantastisk!  Hurra for blikkskiltene mine!  Jet tror ikke jeg synger på siste verset likevel.  Det er omtrent ett år siden jeg hadde et innlegg med en kåring av mine fineste truser, og det skulle da vel i alle fall være en pekepinn på at jeg allerede den gang sang på siste verset, og det sånn til de grader også, men ennå går jeg altså rundt og traller på dette verset, ett år etter.  Det er laaanngt det siste verset.  Og kanskje er det ikke siste verset heller?  Det er kanskje flere vers.  Only time will tell:)  I morgen skal det i alle fall dreie seg om blikkskilt, og det dreier seg nok sikkert om ett eller annet i overmorgen også, kanskje en kåring av blikkskilt innenfor en annen kategori enn dagen før, eller så kanskje sparer jeg blikkskilt-kåring nr. 2 til en annen dag.  Jeg må jo spare litt på og porsjonere ut godsakene også:)

Gled dere til i morgen!  Da blir det stor blikkskilt-kåring:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden, og det har du helt sikkert lyst til nå som du vet at det kommer flere kåringer av ulike kategorier innenfor fineste blikkskilt: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

John Masters Organics//ID Hair//Sebastian//Orofluido//Alterna//Wella SP

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg