Jeg har kost meg på catwalken til Frodith!

Reklame | Røhnisch, Gina Tricot, Hickap og Miinto

Jeg har hatt gode dager.  Jeg har nemlig gått catwalk, på rød løper, og jeg har virkelig kost meg.  Anledningen for å ha fått gå catwalk har selvsagt vært at den fargerike toppbloggeren Frodith tidligere lanserte sin fargerike catwalk-utfordring der vi andre bloggere ble utfordret til å legge ut selfier av oss selv, gjerne på catwalk, iført klær med en spesiell farge hver dag.  Og en slik utfordring kunne jeg jo ikke la gå fløyten, så jeg heiv meg med, og det kan du lese mer om her, hvis du synes det sømmer seg, og det gjenstår jo å se, men da må du altså først klikke deg inn på her eller der og ta en titt.  Om du ikke liker alle klærne, så liker du sikkert mannen i klærne, for han er jo så fin at:)

Frodiths fargerike catwalk-ufordring er nå avsluttet, og mange toppbloggere tok utfordringen og ble med.  Dessverre var det ikke så mange mannlige bloggere med på catwalken, bare Bunny og den o store prominente, og det er jo litt synd for alle bloggleserne som da bare fikk skue de to nevnte herrene i mye av sin prakt, og ikke de andre mannlige toppbloggerne.  Tenk om bloggkongen vår, Tomsmatprat, hadde stilt opp i rosa badebukse på den rosa dagen.  Jeg tror ikke jeg sier mer.  De kvinnelige bloggleserne hadde blitt gale, og ville, og helt tulleruske, og sidevisningstallene hans hadde eksplodert ytterligere, i den grad det i det hele tatt er mulig, ettersom han har veldig høye sidevsiningstall allerede, bloggkongen som han jo er (arghh!!!).  Sikkert like greit han da ikke stilte opp i rosa badebukse da.

Mange dyktige kvinnelige toppbloggere har forresten stilt opp på catwalken, og de siste dagene har “Galleri Frodith” vært åpent, der Frodith har lagt ut bilder av alle oss catwalkere. For noen flotte modeller, og jeg er sikker på at motehusene står klare til å signere oss alle sammen:)   Dette vil jeg virkelig anbefale alle blogglesere å ta en nærmere kikk på.  Vow!!!  Det er ikke så mye mer å si!!!!!!!!!!!

Galleri Frodith er åpent- Kom inn og se!!!

Galleri Frodith- Dag 2 – Velkommen!

Galleri Frodith- Dag 3

Galleri Frodith- Dag 4

Galleri Frodith- dag 5

Galleri Frodith- Dag 6

Galleri Frodith- Dag 7 Avslutning

Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:

https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

4 kommentarer
    1. Tusen takk for fin omtale av Galleri Frodith 😀Der nede er det jo fremdeles åpent, og influenserne trasker, så veldig koselig at flere får se 😀

    2. Tusen takk for repetisjon av Galleri Frodith😀 Måtte bare sjå en gang til. Veldig artig. Alle ære til Frodith som finner på sånne morsomme utfordringer, og ære til deg som framsnakker galleriet hennes👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg