Jeg tar imot Frodiths fargerike catwalk-utfordring!!!!

Reklame | Bubbleroom, Røhnisch, Gina Tricot, Hickap og Miinto

Så er dagen kommet!  Dagen jeg har ventet på, dagen da jeg omsider skal ut å gå på catwalk’en, på rød løper og bli fotografert, for slikt er jo stas for en o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge. Og så er det jo også et vitnesbyrd om at man faktisk er en prominent toppblogger, når man får gå på rød løper.  De “store” bloggerne og influenserne som Sophie Elise og gjengen vandrer vel titt og ofte rundt på røde løpere.  Men i dag er det min tur!  Catwalken venter!  Og det er selvsagt fantastiske nyheter for alle dere kjære blogglesere, all den tid dere faktisk kan lese om catwalken og se lekre bilder på bloggen min i dag:)

Anledningen for å gå catwalk er selvsagt at bloggeren Frodith har lansert sin fargerike catwalk-utfordring der vi andre bloggere blir utfordret til å legge ut selfier av oss selv, gjerne på catwalk, iført klær med en spesiell farge hver dag.  Dag 1 har en farge, dag 2 har en annen farge, og akkurat i dag er vi kommet til dag 7, som også er siste dag i denne fargerike catwalk-utfordringen.  Og på siste dag smeller jeg altså til med et skikkelig kvalitetsinnlegg, spesielt visuelt sett, der jeg sparer opp klesfargene fra alle dagene til et fargesprakende fyrverkeri av et innlegg, med deilige farger.  Det blir rosa, gul, grønn, oransje, turkis/blå, rød, lilla og vakre, lekre bilder.

Men nå er det vel kanskje på tide å slutte med tørrpraten og komme i gang med catwalkingen.  Jeg vet jeg har bygd opp forventningene til hva som nå skal komme gjennom et tidligere innlegg om denne catwalk-utfordringen som du kan lese her, og i kommentarfeltet til dette innlegget kan jeg lese at kjerringa gleder seg og andre virket svært så forventningsfulle til hva som ville komme, og det kunne jeg godt forstå da når jeg visste hvilke store planer jeg hadde.  Men så var det bloggerfruen.  Hun har denne trekjevla.  Så jeg måtte ta det litt mer med ro enn jeg hadde tenkt i forhold til hva jeg hadde tenkt å ikle meg på den røde løperen.  Det ble ikke helt det jeg hadde tenkt, dessverre.  Bloggerfruen sa tvert “nei” da jeg visste henne Bunnys bidrag til Frodiths fargerike utfordring, og la frem mine planer til hvordan jeg lett kunne overgå dette.  Så da blir det ikke helt det som det kunne blitt dessverre!  Men noe blir det da.  Jeg får i alle fall gå på rød løper, og det er da noe.  Jeg tar nå siste biten av kanapeen, tømmer i meg et glass champagne og begir meg så bortover den røde løperen.  Nyt synet!

Turkis/blå-dag:

Flott mann på bildet, men ser kanskje litt trist ut.  Det er mulig blåfargen kan gi assosiasjoner til blåmandag

Lilla-dag:

Fortsatt litt småtrist i blikket.  Det er vel litt blåtoner i den lillafargen, og vi vet jo alle hva blåfargen gir assosiasjoner til.  Vi trenger ikke gjenta det igjen, gjør vi vel?  Nei, det gjør vi ikke!!!

Grønn-dag:

Klar for sommerfesten!

Oransje-dag:

Jeg må si at den derre oransje t-skjorta er bare helt rå og aldeles dritkul.  Elsker den:)  Det er liten tvil om at denne 2. plassen på topplista til blogg.no har gjort meg godt, umåtelig godt.  Den har på ingen måte vært til skade for mitt eget selvbilde, snarere tvert imot:)  Ta kontakt hvis du har lyst å gå rundt  i samme oransje t-skjorte som den o store prominente, så kan jeg selge deg en slik, for en klekkelig sum;)

Jeg leste forresten en kommentar til et innlegg om Frodiths fargeutfordring på en annen blogg der bloggkongen vår, den nåværende vel og merke, altså Tomsmatprat, skriver at det kan bli vanskelig for han å ha delta i Frodiths fargerike catwalk ettersom han kun har klær i tre farger.  Det var svært leit å høre!  Men en bloggkonge bør vel strengt tatt ha klær i adskillig flere farger enn som så, men altså hvis Tom mangler klesplagg i oransje farge, kan ha få kjøpe en slik oransje t-skjorte hos meg.  Jeg tror han ville ha kledd en slik fin oransje t-skjorte som denne:)

Gul-dag:

Fyttirakkern så gul og kul!!!  We will rock you!  Jeg ser for meg at nå kommer damene til å bli ville og gale!!!  Og det er fortsatt flere fargerike klesplagg igjen…..

Rosa-dag:

Å herregud!!!!  Blogg.no sin egen Hugh Hefner!!!!  I morrakåpa til bloggerfruen!!!!!  Jeg tror vi har sett nok snart, men det har ikke damene.  De er nok ville og gale nå, og de vil se mer…..

Rød-dag:

Hva skal man si om dette?  Når man ikler seg den røde løperen, er det kanskje på tide at vi sier at det holder nå!!  Men kanskje er det like så godt at jeg har bare den røde løperen rundt meg.  Vi vil nødig at den skulle bare falle av…..

Flerfarget bonusdag:  Bilde av den o store i alle sin prakt, kun iført rart, fargerikt hodeplagg…

Det er bare en ting å si.  Vow!!!!!  For noen flotte farger!  For noen flotte bilder!  Og for et rålekkert prakteksemplar av en mann!!!!!  Men nå sier bloggerfruen at det får holde for denne gang. Det rekker nå!!!  Hvis det nå likevel er noen som ikke har fått nok, og som vil ha mer, er det bare en ting å si.  Klikk her.  Driver du motehus og kan tenke deg å signe den o store som modell, finner du kontaktinfo på hjemmesida mi:  https://allansverden.no/

Ha en fin dag alle sammen!  Starten på dagen her vel i alle fall vært fin og vakker for de som har lest allansverden i dag:)

Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake igjen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:

https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

 

JDY//Chiara Forthi//Happy Holly//Happy Holly

14 kommentarer
    1. Litt synd at bloggerfruen har det kjevle. Hadde vært gøy å sett deg overgå Bunny. Nå synes jeg i grunnen du klarte det ganske greit med den rosa versjonen. Så innlegget svarte nesten til forventningene.

    2. Tror jeg dauer….😂 Så artig å sjå deg på catwalken. Meget bra jobba👍 Den oransje T-trøya di hadde jeg kledd. Elsker oransje. Men da må jeg vel sikkert reklamere for deg….og ikke meg sjøl😜 Men takk for tipset. Kanskje jeg skal få laga meg ei slik markedsføringstrøye også, gitt…..Hm….Kanskje få mer fart på bloggen?😅

      1. Takk! Gøy med catwalk! Så artig at du også liker oransje. Jeg tror kanskje det er min favorittfarge. Du kan sikkert få kjøpe en slik skjorte og reklamere for allansverden, men vil sikkert være bedre med navnet der på din egen blogg hehe

    3. Flott Allan!! Den morgenkåpen fikk meg til å tenke på en gammel film med Robin Williams.. Lånte fjær! Sett den?? Eller var det Mrs. Doubtfire??! Se begge!! Haha.

      1. Takk! Ja, jo, jeg mener jeg har sett Mrs. Doubtfire, men er lenge siden. Men han spiller vel dame der så kanskje han hadde slik liknende morgenkåpe uten at jeg klarer å huske helt. Lutfig og deilig å ha på den morrakåpa til bloggerfruen. Jeg tror jeg bare overtar den:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg