Jeg ikler meg flaxseed botox mask!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Klikk her og les hvorfor nettopp du trenger en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger, og klikk der og les hvorfor nettopp du trenger en Iviskin IPL G3 hårfjerner.

I dag skal det handle om klær og mote i allansverden.  Og det er jammen på høy tid, for jeg har enda ikke blogget om klær og mote i år, så da er det på høy tid å lire av seg noe sånne motegreier, og det skal jeg gjøre til gagns.  Jeg Allan, 55 år, skal ikle meg flaxseed botox mask.  Ja, jeg vet.  Jeg er ikke sann!!  Jeg tror fortsatt jeg er 29 og ikke en dag eldre.  Men samtidig, hvis det er noe i dette med at ansiktsmasker skal være bra for huden og slikt, kanskje hindre rynker og sånn ekle, skumle greier, er det neppe en dag for tidlig å smøre seg inn med litt av hvert i trynet nå, før det er for sent, om det ikke allerede er det.  Men jeg starter med å teste ut flaxseed botox mask, så får jeg se om jeg føler meg 29 eller 55 etter å ha hatt maska på en 10-15 minutter.

Flaxseed botox mask er forresten noe rare greier.  Det er linfrø kokt i vann, avkjølt og så kliner man det i fjeset.  Det er selvsagt bloggerdatter som har fått med seg denne nye trenden fra tiktok et sted, og jeg lot meg selvsagt begeistre av påfunnet, ettersom det jo kunne gi meg en ide til et blogginnlegg på en dag da det ellers ikke var så mye spennende å blogge om.  Av sånne ting relatert til klær og mote så har jeg jo allerede blogget om trusene mine, og det har aldri blitt noe folkekrav om å se flere av mine nyeste innkjøpte truser siden den gang det allerede nevnte famøse innlegget ble publisert, så da blir det ansiktsmaske i dag, for alle penga.  Flaxseed botox mask er altså lett å lage…..

Man må ha linfrø….

Man må koke linfrøene i vann…..

La dem avkjøle seg……

Og så kliner man det i trynet…

Tok meg en tur bortom bloggerfruen for å gi henne et kyss, men den gang ei.  Hun var visst ikke i det romantiske hjørnet akkurat i dag:(

Har så ansiktsmaske med linfrø noe for seg?  Derom strides sikkert de lærde, googler jeg meg til.  Linfrø inneholder naturlige antioksidanter og omega-3-fettsyrer, men om noe av dette blir igjen etter koking og deretter penetrerer huden etter påføring er sikkert vanskelig å dokumenetere.  Jeg fikk vel en sånn følelse av at masken strammer opp litt her og der, noe som vel skyldes at linfrøene som er rike på fiber lett blir geleaktige og tørker sammen slik at man får en oppstrammende følelse, og det er vel bra, tror jeg.  Men samtidig kan det vel hende at om man hadde penslet rått egg i fjeset, og latt det tørke, så ville man kanskje fått mye av den samme effekten?  Kanskje jeg tester ut rått egg en annen dag det er lite annet å blogge om?  Det er dårlige bloggetider, det skal være sikkert og visst.

Hvordan føler så den o store prominente toppbloggeren seg etter en runde med flaxseed botox mask?  29 eller 55?  29 så absolutt!!  Jeg føler meg som 29, uten tvil!!!  Det kan være at placebo-effekten spiller inn, altså at man forventer noe og så blir det slik.  Muligens.  Men jo, det er kanskje noe bra med linfrøene.  Det er i alle fall ikke skadelig med kokte linfrø i fjeset så vidt jeg har googlet, såfremt man bare avkjøler dem først, og det er alltid en fordel ja.  Det er fint å føle seg som 29, med linfrømaske.  Hadde det dog vært at jeg hadde testet denne ansiktsmaska på en blåmandag, tidlig på morgenen, hadde jeg likevel neppe følt meg som 29.  Da hadde neppe flaxseed botox mask hjulpet på noenting som helst, snarere tvert imot.  På en blåmandag føler jeg meg mer som 75, minst, kanskje 73 med linfrø i fjeset, men ikke stort yngre enn som så.  Lurt å ta slik ansiktsmaske på alle andre dager enn en blåmandag hvis man vil ha noen effekt av hele greia:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Fantastisk januar-tilbud!  Få fantastisk januar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

 

 

3 kommentarer
    1. Fantastisk innlegg, akkurat etter min smak. Burde ha hett “Mann 55 kliner graut i tryne”
      Men du her er et tips til nok et blogginnlegg, gjerne forsøkt på en blåmandag. Tror det kunne vært gøy for oss lesere (muligens ikke like gøy for den o prominente).
      https://veientilhelse.no/ansiktsmaske-av-egg-for-a-rense-og-stramme-huden/
      Du er jo inne på at å kline egg i ansiktet sikkert ville ha oppstrammende effekt, men i følge denne artikkelen vil du samtidig kunne fjerne eventuelle hudormer.

      1. Takk for tipset! Det må jeg jo prøve, dette med egg i trynet. Jeg er jo nesten forpliktet til det skjønnhetsblogger som jeg jo ble kåret til i gryxen awards, så da er det vel ingen vei utenom. Det kommer nok etterhvert, usikker på om det blir på en blåmandag, for er jo ikke sikkert det vil ha noen effekt på en blåmandag uansett. Tittel på innlegget må jo bli “mann 55 kliner egg i trynet”:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg