Jeg vil utbringe en skål for oss sliterne!!!

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Hei alle sammen!  Det er ikke mange timer igjen nå…..til blåmandagen i morgen.  Fytterakkern!!!  Det er ikke så jeg gleder meg til hva som måtte komme, blåmandagen altså.  Men den får vi høre mer i morgen, vil jeg tro, helt sikkert, garantert, i alle fall i allansverden, på bloggen min, som vanlig, blåmandagen altså!!!  Helga har vært fantastisk, som alltid, noe annet enn å slite seg gjennom en lang arbeidsuke, går adskillig lettere å komme seg gjennom helga. Den går egentlig altfor fort!

Og den er straks over…..blåmandagen er her i morgen tidlig.  Det er bare en ting å si om det….Fy faen er visst en låt av han derre Hkeem.  For vi lever for å dø, til vi smelter bort som snø, synger han, and I’m still going strong!!!  Og det er det mange av oss som gjør.  Still going strong altså!!!  Oss sliterne!!!  Vi står han av hver uke, dag ut dag inn, uke etter uke, blåmandag etter blåmandag.  Vi smelter ikke bort som snø.  No way!  Vi går på jobb og holder hjulene i gang!!!

Fredag kom forresten nyheten om at Jurgen Klopp gir seg som manager i Liverpool.  Han trekker visstnok frem manglende energi som hovedårsaken til at han gir seg. Han sier at han har gått tom for energi, og som supporter av Manchester United synes jeg det er helt greit at han trekker seg tilbake, ikke en dag for tidlig, altfor dyktig trener til å holde på å vase der borte i Liverpool.  Men du verden for et priviligium å kunne trekke seg tibake og gi seg i jobben når man er tom for energi.  Noen kan det altså, bare trekke seg tilbake når man er tom for energi.  Men ikke alle.  Jeg må på jobb i morgen og verden bryr seg lite hvor mye eller hvor lite energi jeg har.  Jeg man uansett på jobb, for jeg må ha pengene!  Det er uinteressant hvor mye energi jeg har, ganske irrelevant.  Jeg må på jobb, selv på en blåmandag!!!  Fytterakkern altså!

Så jeg synes vi skal heve glassene, om så på en søndag kveld, og skåle for oss sliterne.  Skål for oss som går på jobb dag inn og dag ut uavhengig hvor mye energi vi har!!  Jeg synes vi fortjener litt honnør vi sliterne også, vi som går på jobb hver dag uansett!!!!

Da ble det jammen to blogginnlegg i dag på denne fine søndagen.  Ja, dette er faktisk innlegg nummer to, og du har vel lest dagens første innlegg, som handler om mote og sånt, men om du nå så ikke har, eller har lyst til å lese det en gang til, kan du bare klikke her og lese i vei.

Takk for at du leser bloggen min:)  Hyggelig det:)  Hvis du leser bloggen min, liker den, og anbefaler bloggen min til noen og enhver, slik at jeg får enda flere som følger bloggen min og som så igjen klikker på reklamen, så kan det godt være at jeg kommer til å tjene så mye reklamepenger på bloggen at jeg kan bli blogger på heltid og således kan si opp min kommunale jobb , og så heller bruke min energi på å blogge og gå på røde løpere og drikke champagne, når jeg gidder, som sikkert blir ofte, hvis jeg kjenner meg selv rett, og det tror jeg faktisk at jeg gjør.

Helt aldeles perfekt om du fortsatt besøker bloggen min og holder ut med alt fjaset:)

Ha en fin kveld!  Nyt den!!  I morgen er blåmandagen her igjen!!!!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk januar-tilbud!  Få fantastisk januar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg