Juhu! Det er sommerferie!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW – bruk rabattkoden Allan10.

Juhu!!  Det er sommerferie!!  Jeg har forlatt jobben for denne gang, ikke akkurat med vemod, men derimot i en eufori av lykke, og jeg vender ikke tilbake før nytt arbeidsår begynner en eller annen gang som jeg ikke skal tenke på akkurat i dag.  Det er på sin plass å bruke et sånt jubelord som “juhu” i dag vil jeg tenke når jeg konstaterer at jeg har tatt sommerferie.  Eller så kan man jo si fytterakkern så deilig det er med sommerferie, eller hvis man er fra Nord-Norge kan man også så si fyttihæ……og et eller annet annet for å beskrive følelsen av å ha tatt sommerferie, og det kan gjerne ropes ut så det gjaller, både her og der!!!

Det blir mye gladmandager fremover nå og lite blåmandager.  Det må bare bli sånn.  Det er tross alt sommerferie, og da er det ikke noe som heter blåmandager lenger.  Nå blir det gladmandag, gladtirsdag, gladonsdag, gladtorsdag, gladfredag, gladlørdag og gladsøndag og så gladmandag på nytt igjen, og så går nå feriedagene:)  Livet skal leke!  Det skal visst være sikkert og visst!!

Den irske dramatikeren George Bernard Shaw har en gang sagt at “endeløs ferie ville være en god definisjon på helvete”, og jeg tror ikke George Bernard Shaw kan ha hatt det helt godt med seg selv når han har liret av seg noe slikt vrøvl og reinspikka galskap, eventuelt har han vært full, eller gal, eller begge deler, og i tillegg ikke hatt det helt godt med seg selv!!  Jeg kunne godt tenkt med endeløs ferie.  Jeg ville såvisst ikke ta tenkt på det som et helvete om jeg ikke kunne komme tilbake til jobb etter ferien hehe, så laaaaaangt derifra.  Vinner jeg 21 millioner i Lotto eller tjener tilsvarende sum på reklame på bloggen i sommer, kommer jeg aldri tilbake.

Vi er nok litt forskjellige der George Bernard Shaw og jeg, det er klart det er forskjell på folk og man har ulike preferanser, og det er klart det er jo selvsagt ikke automatikk i at en en dramatiker og en o stor prominent toppblogger og skjønnhetsblogger og alt det derre der, skal være samstemte i ett og alt.  Og det er vi altså ikke!

Men nå er det ferietid folkens!  Ikke mer blogging for i dag, men mer i morgen selvsagt.  Ikke en dag uten et kvalitetsblogginnlegg i allansverden, og det blir det heller ikke i morgen og takk og pris for det sier vel dere alle kjære blogglesere, samstemte og i kor.

291878662_10159880957790901_6989033318740077396_n

Ha en fin dag:)  Jeg nominerer forresten Gyllene Tider til Nobelprisen i litteratur, og det kan du lese mer om her.

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om sommer og sol og gøy:  https://allansverden.no/page-18/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er hårføneren CURLI AeroFlow den perfekte gaven.  Jeg vil i alle fall ikke utelukke at bloggerfruen en dag kunne fått en slik vidunderdings i gave fra den den store prominente toppbloggeren himself, altså meg selv, og hadde jeg hatt noen elskerinner på si, hvilket jeg ikke har, kunne det godt tenkes at jeg ville kjøpt en CURLI AeroFlow i gave til dem også, hver enkelt av dem.  CURLI AfterFLow er den kraftigste hårføneren på markedet, leveres med ny QuickDry ionisk teknologi, og duu kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Og ikke vent for lenge, men klikk og kjøp i dag, for nå får du faktisk 10% rabatt på CURLI AfterFLow hvis du bruker rabattkoden Allan10 på denne CURLI-AfterFlow-butikken.  Les utfyllende artikkel om CURLI AEROFLOW i DinGuide:  https://www.dinguide.no/curli-aeroflow-harfoner-best-i-test-2024/

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg