Klarer jeg bare noen få dager til?

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Så var det mandag igjen!  Blåmandag!!  Jeg tenker jeg skal starte dagens innlegg med å surke og klage over at helga er over, og at blåmandagen er her på ny.  Og det er jo ikke noe gøy, at helga er over og det igjen er blåmandag!  Triste greier!  Huff og huff og huff!  Når jeg kjører på jobb i dag, så skal jeg sette på noen triste sanger i anlegget i bilen, kanskje “If tomorrow never comes”, “Blåmann, blåmann, bukken min min, eller den ultimate blåmandagslåten “I en sal på hospitalet”.  Tristere blir det ikke!  Klikk her hvis du trenger tips til mer musikk som det kan passe å lytte til når det i dag er blåmandag!

På en skala fra 1 til 10 over hvor ille akkurat denne blåmandagen er, så vil jeg gi denne blåmandagen en firer bare.  Og det er ikke så mye å skryte av.  Og da er altså ikke blåmandagen så ille som den pleier å være.  Det har således vært verre blåmandager, langt verre.  Ja, det skal gudene vite at det har vært.  Jeg har jo tatt det med ro i helga og ikke foretatt så mange viltre sprell verken kveld eller natt, så da er ikke dette en blåmandag som kan oppnå en tier.  Det blir bare en firer altså.  I tillegg er dette siste blåmandag før jeg tar vinterferie, og når man ser et lys i horisonten, noe å glede seg til, et mål, så gir det ekstra motivasjon til å klare bare noen få dager til.  Og det er faktisk bare fire dager til.  For jeg avspaserer fredag.  Vi drar til Tromsø etter jobb på torsdag for å se teater torsdag kveld fra eldste bloggerdatter og de andre musikk, dans og drama-elevene på Kongsbakken vgs i Tromsø.  Det blir jo artig det, og vi gleder oss.  Vi blir over til fredag før vi kjører hjem for å innlede vinterferien med masse gøyale og trivelige sprell både hjemme og på Månetoppen.

Ha en så fin blåmandag som det kan være alt tatt i betraktning!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om den jævlige blåmandagen, og dem er det mange av:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

6 kommentarer
      1. Har vært og lest. Morsomt innlegg:) Jeg vet ikke om bloggerfruen synes det er ok at jeg skulle ha reist til Trondheim og vært hane i hønseflokken, men jeg skal se på det hehe:)

        1. Tusen takk 🙂 Du får lokke med deg en hane til, så blir dere i alle fall to 🙂 Kanskje du kan lage et morsomt innlegg ut av det du også? Eller du kan ta med deg bloggerfruen også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg