Har du lyst til å se favoritt-dingsen til konemor?

Reklame | Gymgrossisten, Røhnisch og Iviskin

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag skal det handle om konemor og meg og våre favorittdingser.  Vi har vel alle våre ting vi helst ikke vil være foruten, ting som vi er nokså glad i og bruker både titt og ofte.  Som blogger liker jeg å gå rundt med champagneglass i handa og med en hettegenser med bilde av meg selv, og hvis du også vil se en hettegenser med bilde av en o stor prominent toppblogger på, kan du bare klikke her.  Jeg tror disse sikkert er mine favorittdingser når jeg har på meg bloggerhatten og blir forvandlet til en o stor prominent toppblogger som er så høy på seg selv at det blir litt mye til tider.  Men ikke døm!  Prøv selv å bli nr. 2 på topplista til blogg.no og prøv å holde bena på jorda og ikke sole deg i glansen av deg selv.  Det er ikke lett!  Men i alle fall, når jeg tar av meg bloggerhatten, og vi er vel alle veldig glad og lettet over at den vel egentlig bare er på i allansverden, så har jeg en annen favorittdings.  Og den skal jeg fortelle om i dag.  Men jeg nevnte at jeg skulle også fortelle om konemors favorittdings, og siden det ikke er gitt at konemors favorittdings er den samme som min favorittdings, får jeg vel la damene få komme først og fortelle om sin favorittdings.  Jeg har tross alt tatt av bloggerhatten, så da kan jeg vel vente med å fortelle om min favorittdings til etterpå.  Først er det konemor….

Hva er så konemors favorittdings?  Jo, konemor har vel flere sikkert flere smarte dingser som hun liker å bruke, men hennes absolutte favorittdings har hun ennå ikke fått, men hun får den i dag, og jeg er bombesikker på at dette kommer til å bli konemors absolutte favorittdings!!!  Og det hun skal få er en veldig smart og nyttig sak, for det er nemlig en Iviskin IPL G3, som er en hårfjerner, men ikke hvilken som helst hårfjerner.  Det er nemlig en lyspulsbasert hårfjerner, hvilket betyr at den fjerner uønsket hårvekst på en skånsom og smertefri måte ved hjelp av lysimpulser.  Nå kan konemor kaste barberhøvelen, droppe den dyre, ubehagelige voksingen og ha ny silkemyk hud året rundt, til prisen av en salongbehandling. Koster drøyt to tusen kroner denne smertefrie hårfjerneren, men når du får rabattkode på 15% av meg, så blir det adskillig billigere.  Rabattkoden er forresten AK15.  Du kan bestille Iviskin G3 IPL her. Iviskin IPL G3 regnes for å være den beste i sitt slag på markedet, og er da også kåret til Best i test 2022 av Getfitness.no, og hvis du klikker her, kan du lese den testen selv.  

Konemor skal teste ut sin nye favorittdings på allansverden i det neste halve året fremover, og jeg kommer til oppdatere bloggen sånn en gang i måneden med en liten oppsummering av hvordan hun liker sin nye favorittdings, og om hun er fornøyd med bruken og resultatet.  Hun får sin nye favorittdings i handa i dag.  Jeg må bare foreta en liten unboxing først, og under kan du se unboxing av Iviskin IPL G3.

Så var det meg, hva er så favorittdingsen til den o store prominente toppbloggeren himself?  Nei, nå var det jo av med den bloggerhatten, så vi spør heller på nytt!  Hva er så favorittdingsen til Allan Kristensen?  Det er enkelt.  Det kan ikke være noe annet enn crocsene mine.  Crocsene mine er mine favorittdingser!  Ingen over, ingen ved siden.  Crocs er best, ingen protest!  Jeg bruker crocs som innesko, jeg bruker crocs på jobb.  Jeg bruker crocs i bobilen, på månetoppen der jeg har et par egne månetoppen-crocs, og jeg bruker crocs som utesko.  Crocs er utrolig behagelig å gå i, og når man blir vant til å gå med crocs føler man seg nesten naken hvis man står opp om morgenen, og så står ikke crocsene der ved sengekanten.  Å gå på et gulv barbeint eller med sokker kjennes steinhardt.  Det er bare å få på seg crocsene, og da blir livet så meget bedre.  Det er litt trist at det nå går mot vinter, for etterhvert må jeg nok gå over til andre utesko enn crocsene mine, for når vinteren kommer, blir crocsene for kalde og for glatte til å gå ute i snøen med, så det er ingen tvil om at vi går en tung vinter i møte.   

Jeg liker forresten farger, og da jeg skulle investere i nye crocs for en stund tilbake, klarte jeg faktisk å finne et par crocs som hadde alle fargene som var mulig å oppdrive.  Man må vel ellers kunne si at flaminguy-dressbuksa min står i fin stil med crocsene:)

Håper dere alle får en fin uke fremover.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg