Det er mandag, og jeg svever på en sky av lykke!!!

Reklame | Gymgrossisten, Elskling.no og Blivakker

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er mandag, og jeg svever på en sky av lykke!  Det er en helt aldeles fantastisk fin mandag?  Nei, jeg er ikke full!  Og jeg er ikke blitt gal!! Jeg mener ærlig og oppriktig at dette er en fantastisk flott mandag, og det er ikke ofte jeg gjør, for vanligvis er jo mandag en blåmandag, en skikkelig en sådan, men akkurat i dag gjør mandagen at jeg svever på en sky av lykke, og jeg er altså ikke full, jeg har derimot høstferie denne uka og skal ikke på jobb.  Alt har sin forklaring, og hvis en mandag ikke er en blåmandag, så har det også en forklaring, høstferie altså:)  Og når man har høstferie, da er det all grunn til å smile bredt og med åpen munn, også på en mandag!

Og med høstferie så starter jeg ikke mandagen med å stresse av gårde på jobb.  Jeg starter mandagen med en bloggerfrokost, og den kan være en slik frokost som en blogger spiser en vanlig hverdag, og som du kan lese om her, men det kan også være en litt mer sånn “helge”-frokost siden jeg har høstferie, og da kan frokosten fort bli litt annerledes og mer ekstravagant, og det kan du lese mer om her.  Eller kanskje blir det litt kake til frokost, kanskje oreo-kake som vi ikke klarte å spise opp alt av under bursdagsfeiringen til den o store prominente toppbloggeren i helga.

Ja, hadde flott bursdagsfeiring i helga, som selvsagt startet med frokost på senga:)

Og bursdagsgaver ble det også.  Og for en flott og originale bursdagsgave jeg fikk av bloggerbarna, tidenes kuleleste hettegenser!!!

Det blir ellers flott med høstferie denne uka.  Dog skal jeg ikke ligge og late meg.  Jeg skal jo selvsagt blogge, og her finner du forresten masse spennende blogginnlegg inndelt etter emne, og så skal jeg jobbe i hagen, og der er det jo mye som skal gjøres før vinteren kommer, og i tillegg så skal jeg klargjøre bobilen Bob før vinteren.

På onsdag ettermiddag kjører vi forresten til Øksfjord på besøk og blir der til søndag.  Jeg har vært i Øksfjord før, og det kan du lese mer om her.  Kanskje blir det kafebesøk.  Klikk her for å lese testen min av kafeene i Øksfjord.  Og så kan det vel hende det blir en fjelltur.  Jeg har vært på fjellturer i Øksfjord tidligere, og her er noen fjellturer jeg kan anbefale hvis du er i Øksfjord:

En blogger på Øksfjordfjellet

Perletur til Rosenbyaksla

Tur til dagsturhytta på Øksfjordfjellet

Ut på perletur til moloen i Øksfjord

Blir det noe spennende saker og ting i allansverden denne uka?  Tja, det kan jo hende, men akkurat hva er ikke godt å si.  Har ikke helt bestemt meg for hva som kommer, tar ting litt på sparken denne uka, så får vi se om det blir spennende innlegg med svært god språklig og litterær kvalitet, eller om det blir innlegg med bare fjas.  Den som venter får se, men noe med mat blir det garantert, for det blir det hver uke, også denne.  Og så blir det vel noe annet rart på bloggen min noen dager også da, mest fjas dog frykter jeg.  Ha en fin uke alle sammen:)

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

John Masters Organics//ID Hair//Sebastian//Orofluido//Alterna//Wella SP

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg